کد خبر: ۵۵۲۶۰۲
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱

اتفاقی فوق العاده برای ” پرسپولیسی ها ” اگر قهرمان آسیا شوند …

پرسپولیس با صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا حداقل دو میلیون دلار دیگر پاداش خواهد گرفت و با این جایزه می توانند سروسامانی به وضعیت مالی باشگاه بدهند.
آفتاب‌‌نیوز : پرسپولیس سرانجام به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید. آرزویی بزرگ که تا دو سال قبل موضوعی غیرقابل دسترسی حداقل در سال های اخیر به نظر می رسید اما پرسپولیس با برانکوایوانکوویچ بعد از کسب دو عنوان متوالی قهرمانی در لیگ برتر و دو صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، حالا یک پای فینال این مسابقات است. اما حضور در فینال نه تنها افتخار و اعتبار زیادی برای پرسپولیس دارد که این تیم را پولدار هم خواهد کرد.

قبل از فینال
پرسپولیس تا قبل از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، یک میلیون و دویست و پنجاه هزاردلار درآمد داشته است. براساس جدول پاداش لیگ قهرمانان آسیا، هر برد ۵۰ هزار دلار ، تساوی ۱۰ هزار دلار به هرتیم تعلق می گیرد. ضمن اینکه ای اف سی برای هر بازی در زمین حریف به تیم ها مبلغ ۳۰ هزاردلار کمک می کند که این مبلغ در فینال ۶۰ هزاردلار خواهد شد. با این وصف پرسپولیس در مرحله گروهی به خاطر برد مقابل نسف قارشی؛ ۵۰ هزار دلار، برد مقابل الوصل ؛ ۵۰ هزار دلار ، – برد مقابل الوصل؛ ۵۰ هزار دلار،- تساوی مقابل نسف قارشی – ۱۰ هزار دلار، برد مقابل السد قطر ۵۰ هزار دلار گرفته است. ضمن اینکه ۹۰ هزار دلار نیز بابت سه بازی که میهمان بوده است پاداش می گیرد. با این حساب ۳۰۰ هزاردلار پاداش پرسپولیس از بازی های مرحله گروهی است ضمن این که این تیم ۱۰۰ هزار دلار به خاطرصدرنشینی و ۱۰۰هزاردلار هم به خاطر صعود به مرحله یک هشتم نهایی گرفت و با این حساب در پایان مرحله گروهی پرسپولیس ۵۰۰ هزار دلار پاداش گرفت. این تیم در بازی با الجزیره ۳۰ هزار دلار به خاطر بازی رفت که میهمان بود و ۵۰ هزاردلار هم به خاطر پیروزی اش گرفت که در مجموع ۸۰ هزاردلار پاداش برای این تیم خواهد بود. این تیم در مجموع صعود به مرحله یک چهارم نهایی هم ۱۵۰ هزاردلار دیگر پاداش گرفت که با توجه به ۸۰ هزاردلار بازی الجزیره و ۵۰۰ هزاردلار مرحله گروهی ۷۳۰ هزاردلار خواهد بود.
پرسپولیس در بازی رفت برابر الدحیل تنها ۳۰ هزاردلار به خاطر کمک هزینه سفر گرفت اما در بازی برگشت با بردی که به دست آورد ۵۰ هزاردلار دیگر گرفت ضمن اینکه ۲۵۰ هزاردلار نیز به خاطر صعود به مرحله نیمه نهایی نصیبش شد. با این حساب پرسپولیس تا قبل از صعود به فینال بیش از یک میلیون دلار پاداش به دست آورد و حال با صعود به فینال حداقل دو میلیون دلار دیگر پاداش خواهد گرفت ضمن این که این تیم از بازی با السد ۹۰ هزاردلار پاداش بابت برد و سفر خواهد گرفت. با این حساب پرسپولیس به غیر از پولی که بابت حضور در فینال می گیرد تا الان یک میلیون و صدهزار دلار گرفته و حداقل دو میلیون و حداکثر ۴ میلیون دلار دیگر می گیرد.

بدهی به برانکو
می گویند برانکو ۶۰۰ هزاردلار از باشگاه پرسپولیس طلبکار است و پرسپولیس با کسب حداقل دو میلیون صدهزار یا چهارمیلیون و صدهزار دلار به راحتی می تواند مطالبات برانکوایوانکوویچ را پرداخت کند. با توجه به قیمت دلار که امروز در حدود سیزده هزارتومان بوده است می توان گفت پرسپولیس تا اینجا یک میلیون و صدهزار دلار یعنی معادل چهارده میلیارد و سیصدمیلیون تومان درآمد داشته است.
اگر این تیم در فینال ببازد ۲ میلیون دلار دیگر خواهد گرفت که حدود ۲۶ میلیارد تومان می شود و مجموع آن چهل میلیارد و سیصدمیلیون تومان خواهد شد. اما اگر این تیم قهرمان این بازی ها شود آن وقت با کسب ۴ میلیون دلار معادل حدود ۵۲ میلیارد تومان دیگر، درآمدی نزدیک به ۷۰ میلیارد تومان از این رقابت ها خواهد داشت. این تیم دو بازی دیگر در فینال دارد که یکی از آن ها به عنوان میهمان است و پاداش های این بازی ها نیز می تواند درآمد این تیم را افزایش را بدهد.

پارس فوتبال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین