کد خبر: ۵۵۲۶۷۱
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳

جزییات صدور سه روزه گذرنامه و خدمات پلیس به زائران اربعین

سردار اشتری با بیان اینکه مشکلی در صدور گذرنامه وجود ندارد و ۳ روزه تحویل داده می‌شود، گفت: به دلیل اینکه ویزا با گذرنامه در یک زمان صادر می‌شوند، همین موضوع باعث تأخیر در صدور شده است، اما روند کار همچنان ادامه دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در مراسم تودیع و معارفه جانشین فرمانده ناجا که امروز(چهارشنبه) برگزار شد؛ اظهار کرد: برگزاری مراسم اربعین از جمله ماموریت‌های بزرگ نیروی انتطامی است و این ماموریت را جزء برکات امام حسین (ع) می‌دانیم، چراکه این کنگره بزرگ برای نظام اسلامی خیر و برکت به همراه دارد.

وی افزود: حدود ۳۰ هزار نفر از همکاران ما در نیروی انتظامی در مرز‌های مهران، چذابه و شلمچه به زائران خدمت رسانی می‌کنند.

فرمانده ناجا گفت: طی چند سال اخیر که سیل خروشان مردم عزادار به عتبات روان شده است، همکاران ما در نیروی انتظامی به آن‌ها خدمت رسانی می‌کنند و ما در شش سال گذشته این حجم از زائر را در مراسم اربعین نداشتیم، اما از چند سال گذشته این حجم از زائران برای مراسم اربعین حاضر می‌شوند و ما هم خوب مدیریت کردیم و این یک برگ زرین برای نیروی انتظامی است.

سردار اشتری با بیان اینکه همکاران ما با عشق برای زائران کار می‌کنند، تصریح کرد: ماموران نیروی انتظامی از مبدأ تا مقصد همراه زائران هستند.

وی افزود: ماموران پلیس راهور در مسیر‌های راهپیمایی و پلیس گذرنامه برای صدور گذرنامه به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند.

سردار اشتری با بیان اینکه مشکلی در صدور گذرنامه وجود ندارد و ۳ روزه تحویل داده می‌شود، گفت: به دلیل اینکه ویزا با گذرنامه در یک زمان صادر می‌شوند، همین موضوع باعث تأخیر در صدور شده است، اما روند کار همچنان ادامه دارد.

فرمانده ناجا تصریح کرد:هر سال روند کار نسبت به سال گذشته قانونمند‌تر شده است.

وی افزود: پلیس باید ضمن اقتدار، روحیه خدمت گذاری را حفظ کند و به فرموده مقام معظم رهبری ما هر چه به مردم خدمت کنیم، با دشمن و آمریکا مخالفت کرده‌ایم.

سردار اشتری گفت:رئیس جمهور بی عقل آمریکا گفته است که امسال تابستان داغی برای ایران محیا می‌کنیم و فکر می‌کردند با دور اول تحریم‌ها به کشور ضربه می‌زنند و سران آن‌ها هم جوسازی زیادی کردند و فضای مجازی هم هر روز بر این تشنج اضافه کرد و آن‌ها پیش بینی می‌کردند که بیش از یک میلیون نفر تجمع کنند، اما با کار‌هایی که انجام دادیم میزان تجمع‌ها کمتر از ده هزار نفر و در کمتر از ۱۰ تا ۱۵ نقطه انجام شد و نیروی انتظامی تلاش کرد در این تجمع‌ها به اموال عمومی کمتر خسارت وارد شود و مردم هم متوجه شدند که دشمن قصد ضربه زدن به نظام را دارد.

وی افزود: بعد اعلام کردند که مرحله دوم تحریم‌ها ۱۳ آبان است که از روز‌های گذشته سعی بر تخریب مردم داشتند که با سخنان رهبر انقلاب تمام توطئه‌های آن‌ها خنثی شد و بعد هم با قتل خاشقچی تمام مکر آن‌ها به خودشان بازگشت و امروز تمام توجه دنیا به جنایتی است که در سفارت آمریکا رخ داده است.

فرمانده ناجا گفت: متاسفانه یکسری در داخل کشور و نظام هستند که اپوزیسیون هستند و این جنایت است و با مرگ یک نفر خواستند توجه خارج نشینان را به کشور متوجه کنند. این افراد باید از نظام خارج شوند و حتی سر به بیابان بگذارند و توبه کنند، چرا باید حرف‌هایی زده شود که توجه دشمن به داخل کشور جلب شود.

فرمانده ناجا ادامه داد: هر شخصی امروز خلاف فرمایشات رهبر انقلاب کار کند، خیانت به مردم است. رهبر انقلاب همواره به اتحاد و با هم بودن تاکید دارند و می‌گویند آمریکا قصد ضربه زدن به نظام را دارد.

سردار اشتری بیان کرد: ما ۱۳ آبان امسال پر شورتر از سال‌های دیگر حاضر می‌شویم و مردم نشان می‌دهند که پای نظام هستند و امسال ۲۲ بهمن پرشورتری خواهیم داشت و این نظام پایدار خواهد ماند.

فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی باتوجه به وظیفه ذاتی خود برای حفظ نظم و امنیت و با نیرو‌های وظیفه شناسی که دارد، وظیفه خود را به نحو احسن انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: دشمن در ماه‌های آینده قصد دارد با سوء استفاده از مسائل اقتصادی در کشور تشنج ایجاد کند، اما بدانند که نیروی انتظامی با تمام توان با آن‌ها مقابله می‌کند و پلیس باید با هوشمندی کار‌ها را پیش ببرد و بنده معتقد هستم که وضعیت کشور هر روز بهتر می‌شود.

فرمانده ناجا گفت: در نظر سنجی‌های انجام شده مشخص شد که اعتماد مردم به نیروی انتظامی افزایش پیدا کرده است.
خبرانلاین 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین