کد خبر: ۵۵۲۷۰
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۸۵ - ۱۴:۲۳
ماجرای تلفن سیاسی و تذکر آیت‌الله توسلی

چرا وزارت کشور تکذیب می‌کند؟

آفتاب‌‌نیوز : ابطحی در این مطلب توضیح داده: «آقای توسلی با من تماس گرفت. فرزندانش پرینت خبر سایت آفتاب و تکذیبیه وزارت کشور را به وی نشان داده بودند. آقای توسلی می‌گفت: حتما آنهایی که این خبر را تکذیب کرده‌اند از خود وزیر نپرسیده‌اند چون در آن صورت آقای پورمحمدی توضیح می‌داد که من در فلان ساعت از تلفن سیاسی دفتر امام تماس گرفتم و با خود ایشان مفصل در مورد نگرانی‌های انتخاباتی صحبت کردم. حالا چگونه در بیانیه وزارت کشور آمده که من با وزیر صحبت نکرده‌ام؟» (نقل به مضمون) 

اقدام عجیب وزارت کشور درباره یک تلفن! [کلیک کنید]

ابطحی در پایان نوشته خود با اشاره به پخش یک خبر دروغ به نقل از «محمد خاتمی» توسط وزیر کشور در بخش خبری 30/20 و تکذیبیه تلفن آیت‌الله توسلی توسط وزارت کشور، خطاب به خوانندگان خود افزوده است: آن مصاحبه آقای پورمحمدی در مورد تلفن خاتمی و این تکذیبیه تلفن آیت‌الله توسلی از وزیر و وزارت کشور خیلی عجیب به نظر می‌رسد یا نه! یا شما فکر می‌کنید با توجه به گزارش‌های دیگری که از وزارت کشور در مورد نتایج انتخابات می‌رسد، خیلی هم عجیب نیست؟ 

تاکید صریح آیت‌الله
آیت‌الله توسلی کاندیدای مجلس خبرگان رهبری و از یاران نزدیک‌ رهبر فقید انقلاب اسلامی در واکنش به تکذیب خبر تماس خود با وزیر کشور، رسماً تاکید و تصریح کرد که در یک گفتگوی مستقیم تلفنی با مصطفی پورمحمدی، تذکراتی را پیرامون «صحت و سلامت روند انتخابات» با او در میان گذاشته است. 

آیت الله محمدرضا توسلی در گفت و گویی با خبرنگار آفتاب که روز چهارشنبه انجام شد و بنا به دلایلی امروز شنبه منتشر می‌شود؛ در خصوص خبر آفتاب و تکذیب وزارت کشور گفت: «من شخصا با وزیر کشور به صورت تلفنی صحبت کردم و تذکر داد‌م که آماری که ما از منابع مطلع در وزرات کشور داریم با برخی آمارهای منتشر شده متفاوت است». وی افزود: «بنده در این گفت و گوی تلفنی درخواست شمارش دقیق آرا را ارائه کردم و در خصوص صحت و سلامت روند انتخابات تذکراتی را به ایشان دادم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین