کد خبر: ۵۵۲۹۱۵
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷

عبدولی هم به فینال نرسید /طلسم کشتی ایران نشکست!

سعید عبدولی فرنگی‌کار وزن ۸۲ کیلوگرم ایران در حالیکه در دیدار نیمه نهایی رقابت‌های جهانی مجارستان ۴ بر صفر از حریف ترک پیش بود در نهایت ۶ بر ۴ شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.به این در پایان دور مقدماتی ۴ وزن نخست نادری خادم،حاجی‌پور و گرایی حذف شدند و عبدولی راهی دیدار رده بندی شد.
آفتاب‌‌نیوز :
در ادامه رقابت‌های ۴ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۱۸ در بوداپست مجارستان،سعید عبدولی نماینده وزن ۸۲ کیلوگرم ایران در چهارمین مبارزه خود و در مرحله نیمه نهایی برابر امره کوش دارنده مدال برنز جهان از ترکیه به روی تشک رفت و در پایان در حالیکه تایم نخست را ۴ بر صفر با پیروزی پشت سر گذاشته بود در وقت دوم ۶ امتیاز از دست داد و در نهایت ۶ بر ۴ شکست خورد و راهی دیدار رده‌بندی شد تا برای کسب مدال برنز به روی تشک برود.

عبدولی یک دقیقه پایانی مبارزه در حالیکه ۵ بر ۴ از حریف ترک عقب بود هر چه حمله کرد به در بسته خورد تا اینکه ۱۲ ثانیه مانده به پایان کادر فنی ایران نسبت به کم کاری حریف و ندادن امتیاز به عبدولی اعتراض کردند که با بازبینی فیلم و رد این اعتراض یک امیتاز دیگر به کشتی‌گیر ترک داده شد تا این مبارزه در نهایت با حساب ۶ بر ۴ به سود امره کوش به پایان برسد.

عبدولی پیش از این به ترتیب برابر ادگار بابایان نفر دوم اروپا از لهستان و لاشا گوبادزه نفر سوم جهان از گرجستان را با ضربه فنی شکست داد و در سومین مبارزه نیز رفیق حسین‌اف قهرمان اروپا از آذربایجان را ۳ بر صفر برد و به نیمه نهایی رسید.

به این ترتیب فرنگی‌کاران ایران در ۴ وزن نخست نیز همانند ۱۰ آزادکار ایران در این رقابت‌ها از رسیدن به فینال بازماندند تا طلسم رسیدن به فینال در رقابت‌های جهانی مجارستان کماکان برای کشتی ایران باقی بماند.

پیش از این محسن حاجی پور در وزن ۶۳ و محمد علی گرایی نیز در وزن ۷۲ کیلوگرم از دور رقابت‌ها کنار رفتند.مسلم نادری خادم در وزن ۵۵ کیلوگرم دیگر نماینده ایران در ۴ وزن نخست بود که مقابل سورتسومیا از گرجستان در همان دور نخست ۶ بر یک شکست خورد و باید منتظر صعود او به دیدار فینال باشد در غیر اینصورت حذف می‌شود.کشتی‌گیر گرج تا این لحظه موفق شده به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند.

به گزارش ایسنا،در پایان روز نخست رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در مجارستان،مسلم نادری خادم در ۵۵،محسن حاجی‌پور در ۶۳ و محمد علی گرایی در وزن ۷۲ کیلوگرم حذف شدند و سعید عبدولی نیز در وزن ۸۲ کیلوگرم راهی دیدار رده‌بندی شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین