کد خبر: ۵۵۴۳۱۷
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴

دستور وزیر راه برای حل مشکل مردم در پایانه مرزی مهران

به دنبال نابسامانی در پایانه مرزی مهران و سرگردانی زئران اربعین، وزیر راه و شهرسازی به منظور تسهیل در جابجایی زائران دستور داد معاون حمل و نقل سازمان راهداری را مکلف کرد تا پایان سفر زائران اربعین در این پایانه مستقر شود.
آفتاب‌‌نیوز :
به فاصله چند ساعت پس از رسانه‌ای شدن نابسامانی در پایانه مرزی مهران و سرگردانی زائران اربعین حسینی در این منطقه، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی  در دستوری به سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده ای تاکید کرد علاوه بر مدیران حاضر در مرز مهران، داریوش امانی معاون حمل و نقل این سازمان تا زمان اتمام عملیات جابه جایی زائرین اربعین برای تسهیل امور سفرهای اربعین در پایانه مرزی مهران حضور داشته باشد.

وزیر راه در دستور خود به سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای تأکید کرده است؛ هدف از این حضور میدانی، بررسی و رصد مستمر برای تصمیم گیری آنی برای تسهیل رفت و آمد و ارائه گزارش های دقیق و میدانی منظم است. اسلامی در ادامه خواستار توجه به روانی تردد زائران در بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر از جاده های منتهی به پایانه های مرزهای شملچه، چذابه و مهران در استان‌های خوزستان و ایلام شده است.

وی همچنین از تمام راهداران مستقر در جاده‌ها برای خدمات‌رسانی به زائران در جاده‌ها قدردانی کرد و خواستار ادامه خدمات رسانی برای ایمنی تردد زائران شد. براساس پیش‌بینی‌هایی صورت گرفته اکثر زوار اربعین تا جمعه به کشور باز می‌گردند و به همین علت تمهیدات ویژه‌ای تا این روز برای جاده‌های منتهی به مرز پیش‌بینی‌شده است.

سامانه تلفنی ۱۴۱، سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱، برنامه تلفن همراه ۱۴۱ و سایت ۱۴۱ نیز به منظور ارتباط با زائران اربعین پیش‌بینی شده است و زائران می‌توانند در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات تکمیلی در حوزه حمل و نقل عمومی جاده‌ای و یا ضرورت اعلام شکایات از طریق این سامانه‌ها اقدام کنند.
تسنيم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین