کد خبر: ۵۵۶۸۹۸
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱

پیام تسلیت علی لاریجانی، وزیر بهداشت، وزیر کار و استاندار گلستان برای درگذشت نوربخش

رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت مدیرعامل و معاون سازمان تامین اجتماعی را تسلیت گفت.
آفتاب‌‌نیوز :
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت مدیرعامل و معاون سازمان تامین اجتماعی را تسلیت گفت.

متن پیام رئیس مجلس به شرح ذیل است:


بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و اناالیه راجعون

جان باختن اندوهبار دکتر سیدتقی نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمان تاج الدین معاون حقوقی و پارلمانی این سازمان و نماینده اسبق اصفهان در ‌ مجلس شورای اسلامی، در اثر سانحه تصادف موجب تاسف و تاثر گردید.

این خدمتگزاران صدیق به انقلاب و مردم،‌ هنگام انجام خدمت و درحین ماموریت جهت بازدید و افتتاح چند پروژه درمانی و اجتماعی در استان گلستان جان باختند.

ضمن عرض تسلیت این ضایعه به مردم شریف ایران، مجموعه خدوم سازمان تامین اجتماعی و خانواده درگذشتگان، برای این دو عزیز، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت میکنم.

علی لاریجانی
رییس مجلس شورای اسلامی

وزیر بهداشت درگذشت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی را تسلیت گفت

در پیام تسلیت سید حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

ناباورانه خبر درگذشت دکتر سیدتقی نوربخش، مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی و مرحوم عبدالرحمن تاج‌الدین معاون حقوقی و امور مجلس آن سازمان در پی سانحه رانندگی و حین ماموریت اداری و خدمت به مردم عزیزمان را شنیدم.

با کمال تاسف و تاثر این ضایعه سنگین را به خانواده‎های محترم ایشان و همچنین همکاران ارجمند در سازمان تامین اجتماعی و جامعه پزشکی تسلیت می‌گویم.

در شب شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع) و با توسل به آن امام همام؛ از پروردگار منّان، رحمت بیکران برای آن خادمان ملت، و شکیبایی و سلامت برای عموم بازماندگان خواهانم.

 دکتر سید حسن هاشمی
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

پیام تسلیت وزیر کار و استاندار گلستان در پی درگذشت رئیس سازمان تامین اجتماعی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار گلستان ضایعه درگذشت مدیرعامل و معاون سازمان تأمین اجتماعی کشور را تسلیت گفتند.

متن پیام دکتر محمد شریعتمداری و سید مناف هاشمی به شرح زیر است؛

انالله و انا الیه راجعون

سانحه رانندگی هولناکی که عصر امروز 24 آبان در محور کردکوی به گرگان در استان گلستان رخ داد و منجر به ضایعه از دست رفتن دو مدیر توانمند و دو انسان دلسوز به مردم و به میهن عزیز اسلامی مان، آقایان «سیدتقی نوربخش»  مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و  «عبدالرحمن تاج الدین» معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی گردید، آنچنان سخت و دردناک بود که هنوز باوری نسبت به درگذشت آنان در فکر و ذهنمان نمی‌گنجد.

بی شک مردم قدرشناس جمهوری اسلامی ایران خدمات و زحمات بی‌دریغ این مدیران دلسوز و شیفته خدمت را از یاد نخواهند برد و براستی که مدیران خدوم در قلب پاک ملت جای دارند.

اینجانبان ضمن تقدیر از پیگیری‌های ریاست محترم جمهوری و معاون اول رئیس جمهور این حادثه دردناک را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران اسلامی و خانواده داغدار این عزیزان تسلیت عرض می نماییم و از درگاه ایزد منان برای آن بزرگواران غفران الهی مسالت داریم.


محمد شریعتمداری          سید مناف هاشمی
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی        استاندار گلستان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین