کد خبر: ۵۵۷۰۶۸
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۸

مقامات کشوری درگذشت نوربخش را تسلیت گفتند

جمعی از مقامات و شخصیت های کشور در پی درگذشت مدیرعامل و معاون سازمان تأمین اجتماعی در جریان سانحه رانندگی با ارسال پیام های جداگانه ای تسلیت گفتند.
آفتاب‌‌نیوز :
سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمان تاج الدین، معاون امور مجلس این سازمان که عصر روز گذشته «پنجشنبه» در حومه گرگان بر اثر سانحه رانندگی مصدوم شده بودند، بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان حکیم جرجانی گرگان جان باختند. 

برخی از این پیام ها شامل موارد زیر است:

***پیام تسلیت رئیس قوه قضاییه 
آیت الله آملی لاریجانی با صدور پیامی درگذشت مدیر عامل و معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی را که در سانحه رانندگی جان باختند تسلیت گفت.

در پیام آیت الله لاریجانی آمده است: وقوع حادثه تلخ و تاسف بار رانندگی در استان گلستان که منجر به جان باختن مرحوم دکترسید تقی نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و معاون حقوقی و امور مجلس ایشان مرحوم عبدالرحمن تاج الدین گردید، موجب تاثر اینجانب شد.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده این عزیزان، این مصیبت را به بازماندگان و کارکنان خدوم سازمان تامین اجتماعی تسلیت می گویم و از درگاه خداوند منان برای درگذشتگان این حادثه رحمت و مغفرت الهی مسئلت دارم.

***پیام تسلیت رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام 

آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز درگذشت مدیرعامل و معاون سازمان تامین اجتماعی را تسلیت گفت. 

در پیام رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام آمده است: بدین وسیله درگذشت این دو مدیر خدوم و پرتلاش را که تا آخرین لحظات عمر خود در پی انجام وظیفه و خدمت صادقانه به مردم و قشر زحمتکش کارگر، بیمه شدگان تامین اجتماعی،مستمری بگیران و بازنشستگان عزیز بودند، به محضر مقام معظم رهبری،هیئت محترم دولت،خانواده محترم آنان،مدیران و کارکنان محترم سازمان تامین اجتماعی و جامعه پزشکی کشور تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن عزیزان ،رحمت واسعه و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

***پیام تسلیت معاون علمی و فناوری رییس جمهوری 

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری نیز در پیامی ضمن تسلیت درگذشت سید تقی نوربخش و عبدالرحمان تاج الدین به خانواده های این دو مرحوم و همکاران آنها در سازمان تامین اجتماعی، افزود: درگذشت آدمی؛ یک اندوه دارد و فقدان یک خدمتگذار؛ هزار رنج. حوادث، دست ناپیدای کائنات از برای یادآوری ناپایداری روزگار است. ناگزیر از سلطه حادثه، عزیزی دیگر از میانمان رفت.

دکتر سیدمحمدتقی نوربخش انسانی شریف و مدیری توانمند و متخصص بود که تا آخرین لحظه زندگی ارزشمندش مفید و اثرگذار ماند. همراهی و حمایت تمام قد ایشان درمسیر حمایت از شرکت های دانش بنیان که عرصه افتخار و توانایی جوانان سربلند ایران اسلامی است، نشانه بلندنظری و درک از نوآوری آن بزرگوار بود که هیچگاه این بارزه، فراموشمان نخواهد شد.

*** پیام تسلیت وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح 

در پیام تسلیت امیر سرتیپ حاتمی آمده است: سانحه رانندگی هولناکی که منجر به ضایعه از دست رفتن دو مدیر شایسته و مجاهد و دو انسان دلسوز، آقایان «سیدتقی نوربخش» مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و «عبدالرحمن تاج الدین» معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی گردید، چنان سخت و دردناک بود که اندوه ما از این واقعه دردناک قابل وصف نیست ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگارچاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.

'بی شک مردم قدرشناس جمهوری اسلامی ایران تلاش مجاهدانه و بی دریغ این مدیران دلسوز و شیفته خدمت را از یاد نخواهند برد و براستی که مدیران خدوم در قلب و ذهن پاک ملت جاویدان خواهند بود.'

'اینجانب این حادثه جانگداز و سخت را به مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ملت شریف ایران اسلامی و خانواده داغدار این عزیزان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن بزرگواران غفران الهی مسالت دارم.'

***پیام تسلیت علی اکبر ولایتی 

در پیام تسلیت رئیس هیئت موسس و امناء دانشگاه آزاد اسلامی آمده است:مرحوم دکتر نوربخش از مدیران متعهد و با تجربه کشور و یک پزشک ارزشی بود که همواره در مسیر خدمت به مردم تلاش نمود و اثرات ارزشمندی را نیز بر جای گذارد و همراه ایشان مرحوم تاج الدین نیز از مدیران فعال و شایسته کشور بودند که فقدان این دو همراه، بسیار تاسف برانگیز است .

اینجانب ضایعه درگذشت این دو عزیز را به خانواده و بازماندگان و همچنین همراهان این دو عزیز در سازمان تامین اجتماعی تسلیت گفته، صبر و اجر آرزومندم و از درگاه خداوند متعال، غفران و رحمت واسعه الهی مسئلت می نمایم.

***پیام تسلیت وزیر آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش نیز در پی درگذشت رئیس سازمان تامین اجتماعی و معاون این سازمان در سانحه رانندگی، پیام تسلیتی صادر کرد.

در پیام سیدمحمد بطحایی آمده است: بدون شک عروج شهادت گونه این عزیزان در حین خدمت، نام و یاد آنها را در دل مردم عزیز ایران زنده نگه می دارد. اینجانب مصیبت وارده را به خانواده های داغدار تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال علو درجات برای این عزیزان و صبر و بردباری برای بازماندگان مسئلت دارم.

***پیام تسلیت وزیر نیرو 

در پیام تسلیت «رضا اردکانیان» وزیر نیرو آمده است: «عروج ناباورانه و شهادت‌گونه دو مدیر بی‌ادعا، متخصص و فرهیخته، را به جامعه کارگری ایران و خانواده‌های محترم و داغ دیده ایشان و همکارانشان، تسلیت می‌گویم. بی‌گمان فقدان ایشان ضایعه‌ای بزرگ و دردناک برای خدمت‌گزاران دولت و مردم خواهد بود.

*** پیام تسلیت وزیر ورزش و جوانان

وزیر ورزش و جوانان نیز در پیامی درگذشت «سید تقی نوربخش» مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و «عبدالرحمان تاج الدین» معاون حقوقی و پارلمانی این سازمان را به مردم و دولت تدبیر تسلیت گفت.

مسعود سلطانی فر در این پیام تضمن تسلیت درگذشت این دو مدیر دولتی به مردم و دولت برای بازماندگان داغدار آنان صبر و سلامتی آرزو کرد.

***پیام تسلیت وزیر نفت و معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت
 
در پیام تسلیت «بیژن زنگنه» وزیر نفت در پی درگذشت مدیرعامل و معاون حقوقی و پارلمانی سازمان تامین اجتماعی آمده است: با دلی سرشار از غم و اندوه، درگذشت دلخراش و شهادت‌گونه دو تن از یاران دولت، دکتر سید تقی نوربخش و عبدالرحمن تاج الدین را به خانواده‌های محترم و داغ دیده ایشان، به همه همکارانشان، و جامعه کارگری ایران صمیمانه تسلیت می‌گویم. 

تجلیل از خدمتگزاران به هنگام درگذشت ایشان، سنتی حسنه است، از روز گذشته که این خبر را شنیدم ، در این حسرتم که کاش تا زنده بودند قدرشان را بیشتر می‌دانستیم.» 

«حبیب الله بیطرف» معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت نیز در پبامی، درگذشت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی را تسلیت گفت. 

***پیام تسلیت وزیر امور اقتصاد و دارایی 

وزیر امور اقتصاد و دارایی هم در پیامی ضمن تسلیت درگذشت سید تقی نوربخش و عبدالرحمن تاج الدین، نوشت: در گذشت این دو مدیر خوشنام، خدمتگزار و صادق به یقین ضایعه جبران ناپذیری برای ایران اسلامی است. 

فرهاد دژپسند افزود: برای درگذشتگان این حادثه جانکاه که در شب شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع) به لقاء الله پیوستند، حشر با آن امام همام و خاندان عصمت و طهارت و برای بازماندگانشان صبر و شکیبایی از خداوند منان خواهانم. 

*** پیام تسلیت وزیر صنعت،معدن و تجارت 

رضا رحمانی در پیام تسلیت خود نوشت: این مدیران صدیق نظام عمری را در راه خدمت به مردم و کشور سپری کردند و در نهایت همانطور که بندگان مخلص و مدیران جهادگر مورد عنایت خداوند قرار می‌گیرند، در راه و تلاش برای خدمت به مردم جان سپردند.

*** پیام تسلیت وزیر راه و شهرسازی 

«محمد اسلامی» با ارسال پیامی درگذشت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاون حقوقی و امورمجلس این سازمان را به ملت ایران و بازماندگان به ویژه خانواده های داغدار و وزیر و کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تسلیت گفت.

وی که برای افتتاح آغاز عملیات اجرای خط ریلی به کرمان سفر کرده بود، در پیام تسلیت خود آورده است: درگذشت سیدتقی نوربخش‌ رئیس سازمان تأمین اجتماعی و عبدالرحمن تاج‌الدین معاون حقوقی و امورمجلس این سازمان را که از خانواده بزرگ وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی بودند را به خانواده محترم این عزیزیان، وزیر و کارکنان این وزارتخانه تسلیت عرض می نمایم.

*** پیام تسلیت رئیس سازمان بهزیستی کشور 

انوشیروان محسنی بندپی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور نیز در پیامی نوشت: با کمال تاثر و تاسف، ضایعه درگذشت برادر ارجمندم آقای دکتر «سیدتقی نوربخش» مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و آقای «عبدالرحمن تاج‌الدین» معاون حقوقی و امور مجلس ایشان در سانحه تصادف در استان گلستان را به خانواده محترم ایشان و همکاران عزیز سازمان تامین اجتماعی و نیز وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: دو برادر گرانقدری که بر عهد خود یعنی خدمت به کارگران و بیمه‌شدگان تامین اجتماعی ماندند و در آخر هم جان خود را در خدمت به ارزش‌های انقلاب اسلامی و جامعه کارگری فدا کردند.

*** پیام تسلیت رئیس هلال احمر 

علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی نوشت: زنده ‌یاد نوربخش در عمر پربار خویش منشا خدمات فراوان به مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی بودند و درگذشت ایشان در حین انجام وظیفه و خدمت مهر تاییدی بر سرنوشت نیک آن مرحوم در این دنیا و ان شاء الله سربلندی در پیشگاه باری تعالی در آخرت است.

وی افزود: اندوه فراق کسانی که سال ها تلاش خالصانه را در کارنامه درخشان خود داشتند بسیار دشوار است.

*** پیام تسلیت رییس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی کشور 

منصور جعفری نمین رییس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی کشور با صدور پیامی نویشت: اینجانب به نمایندگی از جامعه خدوم پزشکی کشور و همکاران سازمان نظام پزشکی در اقصی نقاط کشور این مصیبت را به مردم عزیز، همکاران مرحومین در سازمان تامین اجتماعی و نظام پزشکی و خانواده های عزیزان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و از خداوند منان آرزوی صبر و بردباری برای همگان دارم.

*** پیام تسلیت مدیر عامل راه آهن 

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌آهن در پیامی درگذشت اندوهبار رئیس سازمان تامین اجتماعی و معاون پارلمانی وی را تسلیت گفت.

«سعید محمدزاده» در پیام خود نوشت: تلاش‌ها و اقدامات مرحوم سید تقی نوربخش در زمینه توسعه ارائه خدمات به اقشار کارگری و حمایت از این قشر زحمت کش ، نشان از تعهد بالا و نیت خالصانه وی برای خدمت رسانی به مردم شریف ایران داشته است.

*** پیام تسلیت مدیر عامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا 

محمد رجبی مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا نیز در پیامی ضمن تسلیت درگذشت رئیس سازمان تامین اجتماعی، نوشت: هفته گذشته در دیدار با نوربخش درباره خرید تجهیزات استراتژیک از یک کشور اروپایی صحبت کردیم که ایشان بلافاصله دستورات لازم در این خصوص را صادر کرد. 

منبع: ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین