کد خبر: ۵۵۷۲۶۰
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴
اختلافات خانوادگی در کاخ سفید هم بروز پیدا کرد؛

پیشنهاد کاری ترامپ به مشاور اخراج شده‌اش از سوی ملانیا

رئیس‌جمهور آمریکا در اقدامی قابل تامل دستیار اخراج شده کاخ سفید از سوی همسرش را برای تصدی سمت سفیر استونی پیشنهاد داد.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از پایگاه خبری هیل، گزارش‌ها حاکی از آن است که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا میرا ریکاردل، دستیار سابق کاخ سفید را به عنوان سفیر این کشور در استونی پیشنهاد داده است. این در حالی است که ریکاردل هفته گذشته به علت درگیری با ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا سمت خود به عنوان معاون مشاور امنیت ملی این کشور را از دست داد.

خبرگزاری بلومبرگ به نقل از چند منبع آگاه با موضوع گزارش داد که ریکاردل این پیشنهاد را رد کرده است. با این حال ترامپ تمایل دارد تا یک مقام جدید برای معاون سابق مشاور امنیت ملی آمریکا پیدا کند.

بنا به گزارش بلومبرگ، ریکاردل پیشنهادات شغلی زیادی را تاکنون دریافت کرده است.

با این حال کاخ سفید به درخواست هیل برای اظهارنظر در این خصوص پاسخ نداده است. این خبر در حالی منتشر شد که چند روز پیش دفتر بانوی اول آمریکا اعلام کرد ریکاردل از سمت خود برکنار شده است.

بنا به گزارش‌ها ریکاردل در طول سفیر ملانیا ترامپ به آفریقا در ماه اکتبر با برخی از کارکنان بال شرقی مشاجره داشته است. ریکاردل، معاون ارشد مشاور امنیت ملی آمریکا در طول مسافرت اخیر ملانیا ترامپ به آفریقا بر سر ترتیب و جای نشستن افراد در هواپیما با وی درگیر شده بود. دفتر بانوی اول آمریکا بعدها ریکاردل را به انتشار داستان‌های منفی درباره ملانیا ترامپ متهم کرد.

روز سه شنبه استفانی گریشام، سخنگوی ملانیا ترامپ در بیانیه‌ای اعلام کرد او دیگر شایستگی خدمت در کاخ سفید را ندارد. سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید در بیانیه‌ای گفت ریکاردل با وجود ترک کاخ سفید و مستقر شدن در سمت جدید در دولت همچنان از ترامپ حمایت خواهد کرد. سندرز نگفت که قرار است ریکاردل در چه سمتی مشغول به کار شود.

ریکاردل در ماه می از سوی جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا به عنوان معاون ارشدش انتخاب شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین