کد خبر: ۵۵۷۶۵۶
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۳

انفجار مهیب در فوتبال ایران؛ کی‌روش سر همه را به باد داد / هدایتی پیشنهاد بی ‌شرمانه‌ای داد

سرمربی تیم ملی کشورمان پس از دو سال سکوت خود را شکست و صحبت‌های جنجالی را به میان آورد.
آفتاب‌‌نیوز : کارلوس کی‌روش امروز در کنفرانس خبری و در جمعی دوستانه لب به سخن گشود و صحبت‌های ناگفته خود را بازگو کرد.

همین روز گذشته بود که به دلیل درگیری اوسیانو کروز با یکی از خبرنگاران ورزشی، کنفرانس خبری تیم ملی لغو شد؛ قرار بر آن شد تا این کنفرانس که به نوعی یک جلسه دوستانه بود امروز با حضور خبرنگاران برگزار شود. در این نشست، تنها سرمربی تیم ملی به همراه رسانه‌ها و صدا و سیما حضور داشتند، البته گفته می‌شود سردبیر روزنامه گل هم در این کنفرانس خبری حضور داشته که در ابتدا کی‌روش مخالف حضور آن بوده است. گویا سردبیران رسانه‌های ورزشی در شبکه‌های اجتماعی با یکدیگر قرار گذاشته بودند که در این نشست حاضر نشوند.

در ابتدا کی‌روش به گونه‌ای صحبت‌های خود را بیان کرد که گویا طعنه به خیلی‌ها زده است. سخنان کارلوس دقیقا بیانگر آن بود خیلی وقت است که از سوی رسانه‌ها طرد شده و همیشه از وی صحبت‌های خوب و به جایی نمی‌شود. از طرفی دیگر هم کی‌روش گفته بود: زمانی که تنشی در تیم ملی بوجود می‌آمد با هماهنگی فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته می‌شود، در حالی که تمامی مربیان و سرمربیان لیگ سکوت می‌کردند.

نکته جالب اینجاست که کارلوس در گفته‌های خود مدام از کلمه ( عذرخواهی می‌کنم ) استفاده کرد. این کلمه را به این عنوان استفاده کرد که نمی‌خواهد در آستانه جام ملت‌ها تنشی در درون تیم شکل بگیرد. لازم به ذکر است از سوی رسانه‌ها از ورود یک خبرنگار که قصد مصاحبه با کی‌روش را داشت جلوگیری کردند که مبادا بار دیگر با کارلوس یا کروز درگیر شود.

این استناد می‌شود که سرمربی کشورمان گویا برای تمامی ابهامات و حرف‌های خود جواب قانع کننده‌ای داشته باشد، البته جواب‌ سوال وی به خبرنگاران به گونه‌ای نبود که به مذاق رسانه‌ها خوش بیاید، گویا این جواب‌ها بسیار زننده بوده است. کارلوس در ادامه گفته‌های خود چیزی گفت که برای خیلی‌ها سنگین بود، او گفت: دکتر اسدی ( دبیر کل سابق ) برای کنار گذاشتن او از فوتبال آمده که این مسئله دو سال است که آزارش می‌داده و لازم دانسته که در این جلسه این نکته را بازگو کند.

کارلوس در ادامه کنایه‌های خود، اظهار داشت که کسانی بودند که می‌خواستند او را مقابل مربی و ستاره‌های سابق پرسپولیس قرار دهند تا گویا رابطه وی را با آنها کدر کنند. وی ناراحتی دیگری داشت و او این بود که از کسانی کمک خواست که حتی پاسخ وی را ندادند که در ادامه مصاحبه اختصاصی کارلوس را خواهید خواند.

از اسطوره پرسپولیس کمک خواستم ولی او گفت نمی‌توانم کمکت کنم
 
با احترام پروین را دعوت کردم و به او گفتم تو پدر ما هستی، لطفا وساطت کن کسانی که برای تیم ملی سوء تفاهم بوجود می‌آورند از کار خود دست بردارند، اما پس از چند روز پروین گفت که نمی‌توانم.


هدایتی پیشنهاد بی‌شرمانه‌ای داد!

منصوریان به استقلال رفته بود و سرمربی این تیم شده بود و این مربی با جلال حسینی پیش قرارداد و با وحید امیری قرارداد امضاء کرده بود، اما آقای هدایتی به سراغ من آمد و یک بسته پول به من نشان داد و دوباره در جیبش گذاشت و به من گفت که اگر اجازه بدهی من با این دو بازیکن در اردوی تیم ملی مذاکره کنم.

من با این حرفش مخالفت کردم و گفتم که اگر مذاکره‌ای می‌خواهی بکنی باید جلوی تمامی بازیکنان حرف بزنی، اما زمانی که من به اتاقم رفتم دیدم که افشین پیروانی مقدمات این جلسه را فراهم کرده و ساعت یک و نیم شب، هدایتی با دو بازیکن موردنظر مذاکره کرده که من بعدا این موضوع را فهمیدم که دیگر همه چیز تمام شده بود. از آن پس به همه گفتم که دیگر حق ورود به دلال‌ها و هیچ ایجنتی را نمی‌دهم.

اولین غیبت در تمرین

تنها غیبتی که من در تمرینات تیمم داشتم برمی‌گردد به زمانی که در سلتیک و منچستریونایتد بودم که آن هم به دلیل بیماری حاضر نشدم. حتی یادم می‌آید که فرگوسن از غیبتم بسیار ناراحت شد که مجبور شدم با سرگیجه‌ای که داشتم خودم را به تمرین برسانم. اما امروز به نشست خبری آمدم و در تمرینات حاضر نشدم و این را هم فکر کردم و دیدم که لازم است با رسانه‌ها گفتگو کنم و مسائلی را که ناراحتم کرده از گذشته تا به امروز را مطرح و رسانه‌ای کنم.

در خصوص اوسیانو کروز هم باید بگویم
 
من اصلا کار او را توجیه نمی‌کنم، اما به هرحال او کاپیتان تیم ملی پرتغال بوده و با سابقه خوبی که دارد نباید اینگونه با وی برخورد می‌شد. از نیروهای انتظامی هم گله دارم که در این زمینه اصلا با خبرنگار مذکور هیچ برخوردی نکردند. فکر می‌کنم آن خبرنگار از این برخورد خود هدفی داشت که باعث شد کارنامه خوب اوسیانو را زیر سوال ببرد.

در خصوص پولادی من گناهی ندارم

شاید باورتان نشود من هر روز و هر شب به مهرداد پولادی فکر می‌کنم که چه بلاهایی سرش آمد و فوتبالش را نابود کردند. واقعیت آن است که هیچگاه تیم ملی دیگر به مانند پولادی نخواهد داشت. از این بابت هم تاسف می‌خورم که به خاطر نظام وظیفه، سامان قدوس هم در کنار ما نیست. امیدوارم هرچه زودتر این مسئله حل شود.


ورزش 11

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین