کد خبر: ۵۵۸۰۳۵
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴
برخی سایت‎ها از آماده‌شدن بیانیه وزارت خارجه مبنی بر اعلام خروج ایران از برجام خبر داده‎اند

واکنش وزارت خارجه به شایعه خروج ایران از برجام: کذب است| می‎خواهند بازار را دچار التهاب کنند

برخی شبکه های مجازی مرتبط با سکه و ارز در ساعات گذشته با طرح شایعاتی در فضای مجازی از آماده شدن بیانیه وزارت امور خارجه مبنی بر اعلام خروج جمهوری اسلامی ایران از برجام را جهت قرائت خبر دادند.
آفتاب‌‌نیوز :
سخنگوی وزارت امور خارجه برخی اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر آماده شدن دستگاه دیپلماسی برای خروج از برجام را نادرست واکنش وزارت خارجه به شایعه خروج ایران از برجام: کذب است| می‎خواهند بازار را دچار التهاب کننداعلام کرد و گفت: این شایعات در جهت تاثیرگذاری منفی بر بازار از سوی محافل خاص داخلی و خارجی ساخته و پرداخته می شود.

به گزارش آفتاب‎نیوز به نقل از مرکز دیپلماسی رسانه‌ای وزارت امور خارجه، «بهرام قاسمی» روز چهارشنبه با رد اخبار منتشره در فضای مجازی مبنی بر آماده شدن وزارت امور خارجه برای خروج از برجام اظهار داشت: این شایعات قطعا کذب، بی اساس و هدفمند است و با نیات تخریبی و در جهت تشویش اذهان مردم و ایجاد التهابات کاذب و تاثیر گذاری منفی در بازار و حتی معیشت مردم توسط محافل خاص داخلی و خارجی ساخته و پرداخته منتشر می شود.

برخی شبکه‌های مجازی مرتبط با سکه و ارز در ساعات گذشته با طرح شایعاتی در فضای مجازی از آماده شدن بیانیه وزارت امور خارجه مبنی بر اعلام خروج جمهوری اسلامی ایران از برجام را جهت قرائت خبر دادند.

واکنش وزارت خارجه به یک شایعه درباره خروج ایران برجام

عراقچی: اراده اروپا برای حفظ برجام جدی است

معاون سیاسی وزیر خارجه نیز با بیان اینکه اراده سیاسی اتحادیه اروپا و سه کشور اروپایی برای حفظ برجام همچنان جدی است، گفت: ابتکارات جدیدی درباره SPV در حال طراحی است و مذاکرات کارشناسی با آنها ادامه دارد.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران در صفحه توئیترش نوشت: «دیروز و امروز با مدیران سیاسی و مذاکره کنندگان هسته‌ای انگلستان و فرانسه دیدارهای خوبی در تهران داشتم.»

واکنش وزارت خارجه به یک شایعه درباره خروج ایران برجام
وی با بیان اینکه اراده سیاسی اتحادیه اروپا و سه کشور اروپایی برای حفظ برجام همچنان جدی است، خاطرنشان کرد: ابتکارات جدیدی در خصوص SPV (کانال ویژه مالی اروپا) در حال طراحی است و مذاکرات کارشناسی ما با آنها ادامه دارد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین