کد خبر: ۵۵۸۲۹۲
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۵

پیش‌بینی جالب معاون باشگاه استقلال درباره گروه مرگ

علی خطیر معتقد است استقلال می‌تواند با کسب ۱۳ امتیاز در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا از این گروه به مرحله حذفی صعود کند.
آفتاب‌‌نیوز :
علی خطیر معاون باشگاه استقلال در گفت‌و گو با ایسنا درباره قرعه سختی استقلال در فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا و هم‌گروهی با تیم‌های الهلال عربستان، الدحیل قطر والعین امارات گفت: گروه سختی است و هر سه تیم قهرمان کشور خود هستند. البته ما استقلال هستیم و تیم روزهای سختیم. سال گذشته هم خیلی‌ها معتقد بودند که ما حذف می‌شویم اما به همه نشان دادیم که چگونه می‌شود از گروه مرگ صعود کرد. امسال هم تمام تلاش خود را می‌کنیم و سعی می‌کنیم بازیکنانی اضافه کنیم که به تیم ما کمک کنند. بازیکنان مصدوم ما هم تا نیم‌فصل می‌رسند تا به امید خدا از لحاظ بازیکن تا حدودی خیالمان راحت باشد.

خطیر درباره تقابل با تیم‌های عربستانی در کشور ثالث گفت: متاسفانه این موضوع شرایط را سخت می‌کند زیرا تیم باید در چهار بازی خارج از خانه به میدان برود. متاسفانه حل و فصل این موضوع در حیطه اختیارات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیست و در وهله اول، دو کشور و بعد از آن نیز فدراسیون فوتبال با مذاکره با AFC باید این موضوع را حل کنند.

معاون باشگاه استقلال در پایان درباره پیش‌بینی‌اش از سرنوشت استقلال در پایان دور گروهی اظهار کرد: پیش‌بینی من این است که استقلال با ۱۳ امتیاز به دور بعد صعود خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین