کد خبر: ۵۵۹۰۶۹
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۳

بازی کثیفی را علیه پرسپولیس شروع کردند

مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نسبت به تمرین نکردن بازیکنان این تیم در روز جاری و صحبت‌های مالک باشگاه تراکتورسازی واکنش نشان داد.
آفتاب‌‌نیوز : حسین خبیری که به نمایندگی از مدیریت باشگاه پرسپولیس دیروز (دوشنبه) در محل تمرین تیمش حاضر شد تا دلیل تمرین نکردن سرخپوشان را جویا شود بعد از نشست با بازیکنان پرسپولیس گفت: افرادی به دنبال خالی کردن زیر پای مدیریت باشگاه پرسپولیس بوده و این بازی کثیف را آغاز کرده‌اند. آن‌ها باید بدانند پرسپولیس متعلق به میلیون‌ها هوادار است که با این تیم زندگی می‌کنند. اگر فردی به خاطر منافع شخصی‌اش به دنبال ضربه زدن به پرسپولیس و اختلاف انداختن در تیم باشد واقعا به میلیون‌ها هوادار ظلم کرده است. دلیل تمرین نکردن بازیکنان هم همان‌طور که سیدجلال حسینی گفته است، ناراحتی نفرات تیم از برخی مسائل بوده که به حق هم هست.

وی در این‌باره یادآور شد: بازیکنان از فشردگی بازی‌ها، بی‌توجهی برخی نهاد‌های تصمیم‌گیرنده در فوتبال به پرسپولیس که در بدترین و سخت‌ترین شرایط بازی‌های خود را پشت‌سر می‌گذارد، ناراحتند. آن‌ها اعتقاد دارند فشار بیش از حدی از بیرون روی تیم حاکم است که نتیجه آن‌ها مصدومیت‌های شدید و پی درپی برخی نفرات تیم است. بازیکنان حق دارند از شرایط موجود ناراحت باشند، چرا که واقعاً زمانی برای استراحت و ریکاوری درست و حسابی ندارند. البته آن‌ها از وضعیت مالی هم گلایه‌های به حقی داشتند که باید در این زمینه هم به بازیکنان حق داد، از این جهت که درآمدشان از همین راه است. اگرچه خود بازیکنان اذعان دارند که گرشاسبی زحمات زیادی را در پرسپولیس کشیده و همیشه پیگیر مطالبات آن‌ها بوده است. تا الان هم مدیریت باشگاه به همه تعهداتش در قبال بازیکنان عمل کرده و تا روزی که باشد در این زمینه نهایت تلاشش را خواهد کرد.

مشاور باشگاه همچنین تأکید کرد: باید این هشدار را بدهیم هستند افرادی که خارج از مجموعه باشگاه طمع مدیریت در پرسپولیس را دارند و به دنبال اقداماتی هستند که آرامش تیم را به‌هم زده و به خواسته خود برسند. ضربه زدن به پرسپولیس که متعلق به میلیون‌ها هوادار است، آنهم به خاطر رسیدن به منافع شخصی، اصلاً کار قشنگی نیست.

خبیری با بیان اینکه باشگاه پرسپولیس نسبت به اقدام بازیکنان این تیم مبنی بر تمرین نکردن، موضعی ندارد، یادآور شد: بازیکنان متعلق به باشگاه هستند و همه ما در یک خانواده هستیم. اگر حرف و ناراحتی هم باشد همه در کنار هم هستیم و قرار نیست مقابل هم باشیم. من خودم در کنار بازیکنان بودم و همه به حرف‌های یکدیگر گوش دادیم. باشگاه برای حفظ آرامش تیم و حل مشکلات و فراهم کردن امکانات تلاش می‌کند و بازیکنان هم برای شادی دل هواداران با جان و دل در تمرینات و بازی‌ها حاضر می‌شوند. ما همه در کنار هم خانواده بزرگی را تشکیل داده‌ایم و همه با هم برای یک هدف که آن هم سربلندی پرسپولیس و هوادارانش است، تلاش می‌کنیم. بازیکنان هم با اعلام سید جلال از فردا در تمرینات حاضر خواهند شد.

وی همچنین راجع به صحبت‌هایی که در مورد حمایت وزیر ورزش از پرسپولیس می‌شود، عنوان کرد: افرادی که چنین ذهنیتی دارند، درک‌شان پایین است. اینکه یک تیم از یک کشور راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌شود، طبیعی است که حمایت همه مسئولان و مردم کشورش را پشت خود ببیند، چرا که هر موفقیت اینچنینی متعلق به کشور است. کاری که در همه دنیا انجام می‌شود. شاید برخی توقع داشتند بعد از فینالیست شدن پرسپولیس در لیگ قهرمانان وزیر محترم ورزش علیه تیم اقدام می‌کرد. مطرح کردن این حرف‌ها بی‌منطقی محض است. فینالیست شدن پرسپولیس باعث شد رئیس فیفا و خیلی از مسئولان عالی رتبه فوتبالی به ایران بیایند و شبکه‌های تلویزیون زیادی هم این بازی را پوشش دهند. برگزاری چنین بازی بزرگی در ایران واقعاً یک افتخار بزرگ برای فوتبال‌مان بود که آرزو می‌کنیم باز هم از سوی نه تنها پرسپولیس بلکه تیم‌های دیگر تکرار شود. ضمن اینکه پرسپولیس و استقلال فقط اسم‌شان است که تیم‌های دولتی هستند و در چند سال اخیر کوچکترین حمایت مالی از سوی دولت به آن‌ها نشده در حالی که تیم‌های زیادی هستند که به کارخانه‌ها و شرکت‌های بزرگ دولتی وصل بوده و هر سال بودجه‌های سنگینی از این شرکت‌های وابسته به دولت می‌گیرند.

مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به صحبت‌های محمدرضا زنوزی که اعلام کرده برای پرسپولیسی‌ها متأسف است و بازی تراکتورسازی با این تیم یکطرفه بوده است، خاطرنشان کرد: برای زنوزی به عنوان فردی که برای فوتبال هزینه کرده احترام زیادی قائلم، چرا که اعتقاد دارم باید از خصوصی شدن تیم‌ها استقبال کرد، اما او باید بداند که نباید در مورد مسائل فنی، اینچنین غیرحرفه‌ای نظر دهد. اینکه او گفته بازی ما با تراکتورسازی یکطرفه بوده شاید بازی دیگری را تماشا می‌کرده است! این ما بودیم که چند موقعیت خوب گلزنی خلق کردیم در شرایطی که تراکتور با بازی بسته دلخوش به ضدحملات بود و در نهایت هم به خواسته‌اش که کسب یک امتیاز بود، رسید. البته ما برای تراکتورسازی احترام زیادی قائلیم، چرا که واقعاً تیم خوبی است. در مورد داوری هم زنوزی نظر عجیبی داشته است. او گفته ما از حمایت داوری برخوردار بودیم در حالی که گل آفساید آن‌ها به درستی آفساید اعلام شده و بازیکن‌شان هم به عمد خودش را در محوطه جریمه ما انداخته و با نظر کارشناسان مستحق دریافت کارت زرد بوده است. ضمن اینکه بازیکن تراکتورسازی جوری شایان مصلح را عمداً زده است که وقتی امروز پایش را دیدم دلم سوخت. ما از کمیته انضباطی می‌خواهیم به این صحنه ورود کرده و برای بازیکن تراکتورسازی به خاطر این خطای پنهان مانده از چشم داور او را جریمه کند.

خبیری در پایان تصریح کرد: با این اتفاقات اگر قرار باشد تیمی به داوری معترض باشد آن تیم باید پرسپولیس باشد. اگرچه تیم ما تا الان خیلی از داوری‌ها ضربه خورده، اما هیچ وقت مسائل فنی خود را به این مسئله ربط نداده است. زنوزی باید موقع حرف زدن در مورد تیم پرطرفداری، چون پرسپولیس حواسش را جمع کند و به خودش اجازه ندهد هر حرفی را در مورد این تیم به زبان بیاورد. او حق ندارد بگوید هواداران پرسپولیس شروع‌کننده دعوا بودند؛ چرا که هواداران ما همان‌هایی هستند که وقتی قهرمان لیگ نشدیم در ورزشگاه ماندند و تیم را تشویق کردند. همان‌هایی که در فینال آسیا وقتی جام به ژاپنی‌ها رسید خیلی با احترام تیم را تشویق کرده و با رفتار خوب‌شان نشان دادند از هر نظر شایسته تقدیر هستند.

خبر ورزشی


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین