کد خبر: ۵۵۹۶۶۶
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷

وزیر صنعت: نیاز مردم به تلفن همراه را تامین می‌کنیم/توسعه سامانه‌های برخط

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه نیاز مردم به تلفن همراه را تامین خواهیم کرد، گفت: توسعه سامانه‌های برخط در دستور کار قرار دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
رضا رحمانی در پایان نشست مشترک با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و سایر دستگاههای فعال در تنظیم بازار تلفن همراه گفت: امروز جلسه خوبی با وزارت ارتباطات و فعالان حوزه تلفن همراه برگزار کردیم و تصمیمات مقتضی برای تنظیم بازار و تامین نیازهای مردم اتخاذ شد.

وی افزود: همچون سایر حوزه ها، مردم نیازهای زیادی در حوزه گوشی تلفن همراه و سایر تجهیزات الکترونیکی دارند و حق دارند با راحتی و سهولت بیشتری به آنها دسترسی داشته باشند و ما باید برای رفع مشکلاتی که از قبل وجود داشت تلاش کنیم و با همکاری سایر دستگاهها تمهیداتی بیاندیشیم تا این مشکلات حل و فصل شود.

وزیر صنعت همچنین در زمینه تحقق دولت الکترونیک در زیر مجموعه صنعت، معدن و تجارت کشور نیز گفت: گسترش سامانه های دولت الکترونیک و تکمیل و ارتباط آنها با سایر سامانه ها، از اولویت های اصلی وزارت صنعت در این دوره است و هم اکنون خیلی از خدمات و اطلاعات ما با سایر دستگاهها بصورت برخط تبادل می شود اما در برخی جاها این اتفاق هنوز نیافتاده و اطلاعات بصورت غیر تبادلی روی سامانه های ما قرار می گیرد که مشغول رفع این مشکل هستیم.

به گزارش صدا و سیما، رحمانی افزود: هم اکنون در مجموعه وزارت صنعت فعالیت های خوبی بصورت سخت افزاری و نرم افزاری و فرایندی اقدامات خوبی در دست انجام است ضمن اینکه سامانه هایی نظیر سامانه جامع انبارها، سامانه جامع تجارت ، ثبت سفارش ، بهین یاب و کاداستر در حوزه معدن اجرا شده که بزودی لینک ارتباط این سامانه ها با سامانه های سایر دستگاههای دولتی نیز برقرار می شود و گام بلندی در خدمت رسانی به مردم و در مبارزه با فساد که مورد تاکید رئیس جمهور و دولت است برداشته خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین