کد خبر: ۵۵۹۹۲۲
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶
گزارش تصویری (2) از پنجمین جشنواره و جایزه همایون خرم؛

طنین خوش آواهای اصیل ایرانی در هارمونی سازها نواخته شد

دومین روز از جشنواره موسیقی «نوای خرّم» در حالی برگزار شد که بیش از ۲۶۰ هنرمند در بخش «اجرای‌گروهی»، ۵۲ هنرمند در بخش «تک نوازی»، ۱۲ هنرمند در بخش«دو و سه نوازی» و ۲۳ هنرمند در بخش «تکخوانی و همخوانی» اجراهای خود را در معرض رقابت هیات داوران گذاشتند.
آفتاب‌‌نیوز :
جمعه ۹ آذرماه در دومین روز از برگزاری این رویداد بیش از ۲۶۰ هنرمند در بخش «اجرای‌گروهی»، ۵۲ هنرمند در بخش «تک نوازی»، ۱۲ هنرمند در بخش«دو و سه نوازی» و ۲۳ هنرمند در بخش «تکخوانی و همخوانی» اجراهای خود را در معرض رقابت هیات داوران گذاشتند.

پنجمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم) توسط موسسه فرهنگی هنری «راد نواندیش» به مدیریت بردیا صدرنوری از روز پنجشنبه ۸ آذر ماه با حضور هنرمندان شرکت‌کننده گروه سنی کودک و نوجوان آغاز شده است.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته هنرمندان شرکت‌کننده، در بخش‌های تک نوازی، تک‌خوانی و همخوانی و اجراهای گروهی در ساعت ۱۳ تا ۲۱ روز پنجشنبه ۸ آذر و ساعت ۹ تا ۲۱ جمعه ۹ آذر ماه و همچنین در روزهای پنج‌شنبه ۱۵ و جمعه ۱۶ آذر در ساعت ۱۳ تا ۲۱ در فرهنگسرای نیاوران آثار خود را ارائه می‌دهند.

مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره و جایزه همایون خرّم (نوای خرّم) نیز روز پنج‌شنبه ۲۲ آذر در تالار وحدت تهران برگزار خواهد شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین