کد خبر: ۵۵۹۹۳۴
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷

اعتراض کارگران قطار شهری اهواز

جمعی از کارگران پروژه ساخت قطار شهری اهواز، امروز (شنبه ۱۰ آذر ماه) در اعتراض به عملی نشدن وعده کارفرما مبنی بر پرداخت مطالبات معوقه، دور جدید اجتماعات خود را آغاز کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
یکی از کارگران پروژه ساخت قطار شهری اهواز به ایلنا گفت: گروهی از کارگران پروژه ساخت قطار شهری اهواز امروز (شنبه ۱۰ آذر ماه) به نشانه اعتراض به محقق نشدن وعده پرداخت مطالباتشان از سوی کارفرما، در محل کارگاه واقع در خیابان فرودگاه اهواز تجمع کردند.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ وی در تشریح جزئیات اعتراض خود و سایر همکارانش گفت: به دنبال برپایی دور نخست اعتراضات کارگران قطار شهری اهواز که در یک ماه پیش اتفاق افتاد، مدیرعامل شرکت پیمانکاری «کیسون» (مجری ساخت پروژه قطار شهری اهواز ) با حضور در میان معترضان با اعلان نداشتن منابع مالی کافی وعده داد ظرف دو هفته آینده یک ماه از معوقات مزدی ۱۷ ماهه آنها را پرداخت خواهد کرد.

او با بیان اینکه تصور ما کارگران این بود که کارفرما به تعهدات خود عمل خواهد کرد، افزود: زمان موردنظر با اعتماد به وعده‌های داده شده در نتیجه اعتراضات صورت گرفته، خاتمه یافت این درحالی‌ست که وضعیت مالی کارگران مناسب نیست و آنان برای تامین معاش خود ناتوان شده‌اند.

این کارگر معترض که او وسایر همکارانش دست‌کم ۱۸ ماه معوقات مزدی از کارفرما طلبکارند، در ادامه می‌گوید: هر ماه به معوقات مزدی کارگران قطار شهری اهواز افزوده می‌شود و در این بین کارفرما نسبت به پرداخت این مطالبات بی‌توجه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین