کد خبر: ۵۶۰۰۱۱
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹

مهدی چمران: ما از نمایندگان انتظار داریم حق بگویند و در برابر ظلم بایستند و از دشمنان خارجی نترسند

نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت:بسیاری از مشکلات امروز کشور داخلی و به دلیل کمک کاری و ندانم کاری برخی ایجاد شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
مهدی چمران شنبه شب در مراسم بزرگداشت شهید مدرس در حرم مطهر رضوی اظهار کرد:شهید مدرس یکی از علما و مجتهدین بنام و نماینده شجاع مجلس شورای اسلامی بود به صورتی که امام خمینی (ره) در سخنان خود تاکید داشتند نمایندگان باید این شخصیت را الگوی خود قرار دهند.

وی افزود: نمایندگان ما در مجلس مصوبات را مطابق شرع و قانون به تصویب می رسانند و شهید مدرس یکی از مجتهدانی بود که در مجلس شورای ملی در اواخر دوره قاجار مسئولیت داشت مصوبات را بررسی کند تا با شرع در تضاد نباشد. 

اهم سخنان مهدی چمران بدین شرح است:

*مدرس در دوران رضا شاه به دلیل مخالفت هایی که وی رژیم ستم شاهی آن دوران داشت چندین مرتبه مورد سوء قصد قرار گرفت و سرانجام پس از چندین سال تبعید در کاشمر به درجه رفیع شهادت نائل آمد. 

*برخی در کشور که تعدادشان کم است امروز برای رضاخان با آن همه جنایت تبلیغ می کنند و بازماندگان پهلوی در خارج از کشور نیز از این افراد حمایت می کنند و آرزوی بازگشت به ایران را دارند که این آرزو را به گور خواهند برد.

*بسیاری از مشکلات امروز کشور داخلی و به دلیل کمک کاری و ندانم کاری عده ای ایجاد شده است که به یاری خداوند و به رهبری مقام معظم رهبری آنها را برطرف خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد دشمنان به اهداف خود برسند. 

* اگر امروز اسلامی در جهان باقی مانده به دلیل رشادت های جوانان این کشور در مقاطع مختلف از جمله دفاع مقدس بوده و الا کشورهایی مانند عربستان که از هیچ جنایتی فروگذار نمی کنند چیزی از دین باقی نگذاشته بودند. 

* ما از نمایندگان امروز مجلس انتظار داریم حق بگویند و در برابر ظلم بایستند و از دشمنان خارجی نترسند. وقتی فردی نماینده مجلس می شود باید قوی ترین و پاک ترین فرد باشد و بداند این جایگاه برای خدمت به مردم بوده و باید مصالح شخصی و حزبی را کنار بگذارد.

* حتی ما در دوران انقلاب و دفاع مقدس شهدایی از مجلس از جمله شهید چمران و شهدای هفتم تیر داریم و نباید امروز نماینده ای به دنبال حقوق بیشتر باشد و همچنین  نمایندگان نباید در برابر شنیدن سخنی مبنی بر تحریم در صورت عدم تصویب«اف ای تی اف» بترسد. 

 *ما ۱۷ هزار شهید برابر تروریست ها دادیم و مقابل داعش و دیگر گروه های تکفیری ایستادیم و اجازه ندادیم اسرائیل دیگری در منطقه شکل گیرد و حالا رئیس جمهور آمریکا چگونه ملت ما راتروریست می خواند در صورتی که همه این تروریست ها تحت حمایت آمریکا بوده اند؟

*همانگونه که در جنگ تحمیلی مقابل همه دنیا ایستادیم وبه پیروزی رسیدیم در شرایط فعلی نیز مقاومت لازم را انجام و راه انقلاب را ادامه می دهیم.

مهر 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین