کد خبر: ۵۶۰۱۴۷
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳

داوطلبان معترض دانشگاه آزاد در پاستور تجمع کردند

بیش از یکصد نفر از داوطلبان علوم پزشکی دانشگاه آزاد امروز (یکشنبه) به منظور رسیدگی به وضعیت تحصیلی خود، مقابل دفتر ریاست جمهوری در خیابان پاستور تجمع اعتراضی برگزار کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
در یک ماه گذشته به طور تقریبی هر روز گروهی از داوطلبان علوم پزشکی دانشگاه آزاد مقابل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد ، واحد علوم پزشکی این دانشگاه و مجلس شورای اسلامی تجمع های اعتراضی برپا کردند و حال راهی نهاد ریاست جمهوری شدند.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ یادآور می شود، مسئله داوطلبان علوم پزشکی دانشگاه آزاد از آنجایی آغاز شد که این دانشگاه در23 مهرماه سال جاری ثبت نام 4 هزار و 269 نفر از داوطلبان ذخیره را لغو کرد که این امر اعتراض برخی داوطلبان و خانواده های آنها را در پی داشت.

داوطلبان معترض دانشگاه آزاد در پاستور تجمع کردند

یکی از این داوطلبان حاضر در مقابل نهاد ریاست جمهوری که یک پلاکارد با نوشته «دانشگاه آزاد باید به حق قانونی که ما را ثبت نام قطعی کرده احترام بگذارد» را در دست داشت، به خبرنگار ایرنا گفت: رئیس دانشگاه آزاد پرونده پذیرفته شدگان 11 مهر ماه را سامان یافته جلوه داد درحالی که این گونه نیست.

وی افزود: این دانشگاه نزدیک به 40 روز است که با خرید زمان سعی در پراکندگی و منصرف کردن داوطلبان را داشته و مشکلات بوجودآمده برای خانواده ها را جزئی نشان داده است.

یکی دیگر از این داوطلبان نیز به ایرنا گفت: دانشگاه آزاد تعداد پذیرفته شدگان را بیشتر از واقعیت نشان داد و با رفتارهای حق طلبانه تنها ظرفیت واحدهای خود را افزایش داد که این کار دردی از ما دوا نکرده است.

وی افزود: همگی خواهان بازگشت به وضعیت تحصیلی 11 مهر هستیم، دانشگاه آزاد با انتشار اطلاعیه های مبهم سعی در گمراهی ما را دارد.

این داوطلب علوم پزشکی ادامه داد: در حال حاضر نه تنها مشکل ما حل نشده بلکه با گذشت زمان بر مشکلات خانواده ها از نظر مالی و روحی افزوده شده است، از این رو تا بازگشت بر سرکلاس های درس کوتاه نمی آییم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین