کد خبر: ۵۶۰۴۸۱
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳
ام‌باپه؛ برنده جایزه کوپا

مودریچ برنده توپ طلا ۲۰۱۸ شد| پایان امپراتوری مسی و رونالدو+عکس

لوکا مودریچ به سلطه کریستیانو رونالدو و لیونل مسی پایان داد و توپ طلای فوتبال جهان را به دست آورد. مودریچ در سال 2018 نه تنها با رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان شد و با تیم ملی کرواسی به فینال جام جهانی 2018 رسید بلکه افتخارات فردی پرشماری مانند جایزه توپ طلای جام جهانی 2018، جایزه بازیکن سال یوفا، جایزه بهترین بازیکن فیفا و بهترین بازیکن فوتبال کرواسی را هم از آن خود کرده بود.
آفتاب‌‌نیوز :
با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۸ میلادی، دوشنبه شب مراسم توپ طلا برگزار شد و لوکا مودریچ توانست برای نخستین‌بار این جایزه را کسب کند و به سلطه ۱۰ ساله لیونل مسی و کریستیانو رونالد پایان دهد.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ هافبک رئال مادرید به همراه تیمش در سال ۲۰۱۸ توانست فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود و در جام جهانی نیز به کرواسی کمک کرد به بالاترین افتخار خود دست یابد و به دیدار نهایی جام جهانی برسد.

مودریچ برنده توپ طلا ۲۰۱۸ شد| پایان امپراتوری مسی و رونالدو+عکس

به نوشته خبرگزاری ایسنا، مودریچ پیشتر در مراسم بهترین‌های فیفا نیز عنوان بهترین بازیکن سال را به دست آورد.

دیوید ژینولا بازیکن سابق تیم ملی فرانسه این جایزه را در پاریس به مودریچ اهدا کرد. 

مودریچ: بردن توپ طلا فراتر از تحقق یک رؤیا است

لوکا مودریچ کسب باارزش‌ترین جایزه انفرادی فوتبال را افتخاری بزرگتر از آنچه در رؤیاهایش تصور می‌‌کرد، می‌داند.

به گزارش ایرنا، مودریچ دریافت این جایزه را افتخاری بزرگتر از تحقق یک رؤیا توصیف کرد و گفت: می‌خواهم از تمامی هم‌تیمی‌هایم و سرمربیانم در رئال مادرید و تیم ملی کرواسی تشکر کنم، از همه آنهایی که به من رأی دادند، از خانواده‌ام و به خصوص همسر و فرزندانم که همیشه و در همه حال پشتیبان من بوده‌اند.

وی افزود: در کودکی رؤیای من بازی برای یک باشگاه بزرگ و بردن جام بود اما بردن توپ طلا برایم چیزی فراتر از تحقق یک رؤیا است. به بردن این جایزه افتخار می‌کنم و باعث مباهات من است که در جمع افراد بزرگی قرار گرفته‌ام که پیش از من این جایزه را برده‌اند. 

مودریچ ادامه داد: بردن این توپ طلا باور نکردنی اما نه فقط به خاطر اینکه بعد از کریستیانو و مسی این جایزه آن را کسب می‌کنم بلکه به خاطر داشتن رقبایی که همگی سرشار از استعداد هستند. اینکه توپ طلا به من تعلق گرفت نشان می‌دهد که من کارهای خاصی انجام داده‌ام. توصیف احساسی که دارم سخت است. سال 2018 برای من سال تحقق تمام رؤیاهایم بود.


مودریچ برنده توپ طلا ۲۰۱۸ شد| پایان امپراتوری مسی و رونالدو+عکس

ام‌باپه؛برنده جایزه کوپا

کیلیان ام باپه جوان تکنیکی و آینده دار فوتبال فرانسه هم توانست عنوان جایزه بهترین بازیکن جوان را از آن خود کند.ام باپه پس از دریافت این جایزه مهم در کنار مجریان مراسم شروع به رقصیدن کرد و لحظات جالبی را رقم زد!

برترین بازیکنان سال 2018 از نگاه فرانس فوتبال؛ کیلیان امباپه در رتبه‌ چهارم، آنتوان گریزمان در رتبه‌ سوم و کریس رونالدو در رتبه‌ دوم قرار گرفتند.

مودریچ برنده توپ طلا ۲۰۱۸ شد| پایان امپراتوری مسی و رونالدو+عکس

آدا هگربرگ از سوی نشریه «فرانس فوتبال» به عنوان بهترین بازیکن زن سال 2018 انتخاب شد

مودریچ برنده توپ طلا ۲۰۱۸ شد| پایان امپراتوری مسی و رونالدو+عکس



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین