کد خبر: ۵۶۰۷۵۸
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹

وزارت کار: دو ماه از حقوق کارگران فولاد خوزستان واریز شد| ادعا علیه بانک ملی

یک مقام مسئول در وزارت کار با اشاره به واریز دو ماه از حقوق تمام کارگران گروه ملی فولاد گفت: بانک ملی به عنوان سهامدار اصلی نسبت به انجام وظایف سهامداری‌اش کوتاهی می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز :
کریم یاوری نماینده وزیر کار در رسیدگی به موضوع گروه ملی فولاد و نیشکر هفت تپه در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت: در موضوع مشکلات مربوط به گروه ملی صنعتی فولاد اهواز بانک ملی ایران به عنوان سهامدار عمده موظف است، نسبت به تامین نقدینگی برای تهیه مواد اولیه و شمش فولاد همراهی لازم را با این بنگاه به عمل بیاورد.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ وی ادامه داد، متاسفانه بانک ملی نسبت به وظیفه وظایف سهامداری کوتاهی می‌کند.

یاوری همچنین از واریز دوماه از حقوق تمام کارگران این واحد در تمام رده‌های شغلی و تحصیلی خبر داد.

واریز به موقع حقوق بازنشستگان فولاد در سال جاری و سال 98

نماینده کرمان و راور در خانه ملت گفت: طی قول مساعد عسکری مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور مقرر شد حقوق بازنشستگان فولاد در سال جاری و سال ۱۳۹۸ به موقع پرداخت شود.

دکتر "محمدمهدی زاهدی" در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا با اعلام این خبر درباره وضعیت حقوق بازنشستگان فولاد استان کرمان نیز گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و حمایت کانون و صندوق بازنشستگی فولاد استان، اعتبار لازم برای پرداخت مستمری حقوق کلیه بازنشستگان استان همانند سایر استان‌های کشور تا پایان سال جاری تامین خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین با مذاکرات صورت گرفته مقرر شد پیش‌بینی‌های مالی لازم صندوق بازنشستگان در لایحه بودجه سال ۹۸ انجام شود تا حقوق، مستمری و درمان بازنشستگان فولاد همانند سایر صندوق‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت گردد و بازنشستگان دیگر دغدغه پرداخت حقوق نداشته باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین