کد خبر: ۵۶۱۰۵۶
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱

شفر: به علی کریمی تبریک می‌گویم

سرمربی استقلال پس از پیروزی پر گل مقابل سپیدرود از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
وینفرد شفر،‌ سرمربی استقلال پس از پیروزی ۵ بر صفر تیمش مقابل سپیدرود اظهار کرد: بابت نتیجه بسیار خوشحال هستم. حدود ۷۰ دقیقه خیلی خوب بازی کردیم. ما در روند بسیار خوبی هستیم تا به سطح خوبمان برگردیم. در حال حاضر ۷۰ تا ۸۰ درصد آمادگی‌مان را به دست آورده‌ایم. یک قدردانی باید از بیژن طاهری داشته باشم که با فرشید باقری کار می‌کند و او توانسته در دو بازی ۳ گل به ثمر برساند. هدف ما این است که بازیکنانمان روز به روز بهتر شوند.

او افزود: از تمام مردمی که به ورزشگاه آمدند و با ما مهربان بودند تشکر می‌کنم. از هوادارانمان تشکر می‌کنم که امروز در ورزشگاه بودند، ما همیشه به آن‌ها نیاز داریم چون یار دوازدهم ما هستند و فکر می‌کنم بهترین هواداران آسیا هستند. ما گل‌های زیبایی به ثمر رساندیم که چیزی است که همیشه از تیمم می‌خواهم. ما امشب با اتوبوس به تهران برمی‌گردیم و امیدوارم استراحت خوبی داشته باشند. ما چند روز دیگر بازی سختی داریم و امیدوارم خوب ریکاوری و تمرین برای دیدار با پدیده بکنیم.

به گزارش ایسنا، سرمربی استقلال گفت: باید تشکر داشته باشم از داور و دستیارانش که باوجود شرایط بد زمین،‌ عملکرد خوبی داشتند. به علی کریمی هم تبریک می‌گویم که در هر بازی بهتر می‌شود ولی امروز روز سختی مقابل ما داشت.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین