کد خبر: ۵۶۱۷۵۶
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸

خداحافظی پریناز ایزدیار با «بینوایان»

نیلوفر خوش‌خلق از هفتم دی‌ماه جایگزین پریناز ایزدیار در نقش «فانتین» در نمایش موزیکال «بینوایان» می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
 ایزدیار به دلیل آغاز کار خود در یک پروژه سینمایی از ادامه همراهی با این پروژه نمایشی در دوره تمدید اجرا باز ماند و خوش‌خلق جایگزین وی شد. 

به گزارش روابط نمایش، این در حالی است که پریناز ایزدیار تا ششم دی ماه در نقش فانتین در نمایش موزیکال «بینوایان» روی صحنه می‌رود و پیش‌فروش بلیت‌های نمایش همچنان تا ۱۴ دی ادامه دارد و علاقه مندان می‌توانند اقدام به خرید بلیت در روز مورد نظر خود کنند. 

تاکنون بیش از  ۶۰ هزار نفر به تماشای این نمایش نشستند و بیش از ۹۰ هزار نفر اقدام به خرید بلیت کرده‌اند.

نیلوفر خوش خلق کار بازیگری را از سال 1377 و با بازی در سریال روزگار جوانی آغاز کرد.  در سال 1379 با فیلم مونس وارد عرصه سینما شد و در همان سال در فیلم سینمایی مانی و ندا به همراه همسرش امین حیایی به ایفای نقش پرداخت. 

حسین پارسایی کارگردانی این نمایش را برعهده دارد و بردیا کیارس رهبر ارکستر موسیقی این نمایش است.
پارسا پیروزفر، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، سحر دولتشاهی، هوتن شکیبا، اشکان خطیبی و امیرحسین فتحی (به ترتیب حضور صحنه‌ای) به همراه حدود ۳۰۰ بازیگر، خواننده و نوازنده در این اجرا حضور دارند.

سیامک احصایی طراح صحنه، سارا اسکندری طراح چهره‌پردازی، شیمامیرحمیدی طراح لباس، علی براتی طراح حرکت، بامداد افشار طراح صدا، مرتضی نجفی طراح نور، فراز اسکندری ویدئو دیزاینر، هاسمیک کاراپتیان سرپرست بخش آوازی و سحر ستوده به عنوان مترجم و ترانه سرا دیگر عوامل این نمایش موزیکال هستند.

محمدصادق رنجکشان سرمایه‌گذار این پروژه است و میثم احمدی و محمد قدس تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین