کد خبر: ۵۶۲۶۸۳
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰

کشف بار بزرگ قاچاق در محور سوادکوه

فرمانده انتظامی استان مازندران از توقیف یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق به ارزش 7 میلیارد ریال در محور "سوادکوه" خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
 سید محمود میرفیضی گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در راستای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی و بر برخورد با پدیده شوم قاچاق در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق کالاهای اساسی و لوازم خانگی در محور سوادکوه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت. 

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و اجرای طرح کنترل مبادی ورودی و خروجی استان در محور سوادکوه، ماموران پلیس آگاهی شهرستان موفق شدند، یک دستگاه خودرو کامیون حامل بار قاچاق را شناسایی کنند. 

فرمانده انتظامی استان مازندران یادآور شد: ماموران در اقدامی غافلگیرانه در ساعت 2 بامداد این خودرو را در حال تردد در این محور متوقف کردند و در بازرسی از آن موفق شدند، مقادیر زیادی لوازم خانگی و الکترونیکی از جمله یخچال، انواع وسایل چرم، لاستیک خودرو و وسایل آشپزخانه قاچاق را کشف کنند. 

میرفیضی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه بیش از 7 میلیارد ریال اعلام شده، افزود: خودرو کامیون حامل کالای قاچاق به پارکینگ منتقل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد. 

به گزارش ایسنا،فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه پدیده شوم قاچاق کالا ضربه‌ای مهلک به بدنه اقتصاد کشور می زند و یکی از عوامل مهم معضل بیکاری و تعطیلی کارخانجات تولیدی است، تصریح کرد: پلیس در راستای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی با هرگونه قاچاق کالا برابر قانون به شدت برخورد خواهد کرد. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین