کد خبر: ۵۶۳۳۵۳
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲

برگزاری جشنواره شب یلدا به میزبانی برج میلاد

همزمان با طولانی ترین شب سال ، جشنواره یلدایی برج میلاد با برنامه های شاد و متنوع در سه شب پایانی آخرین هفته ی پاییز برگزار می شود .
آفتاب‌‌نیوز : اجرای آیین‌های سنتی، حافظ خوانی، برپایی کرسی و اجرای نمایش آیین‌های یلدایی در شهر‌های مختلف ایران، گفتگو با هنرمندان، ورزشکاران و شخصیت‌های سیاسی از جمله این برنامه هاست که بخشی از آن نیز قرار است از شبکه‌های تهران و شما پخش شود.

جشنواره ویژه شب یلدا از فردا چهارشنبه ۲۸ آذرماه به مدت سه شب از ساعت ۱۸ الی ۲۳ در سالن B. سایت نمایشگاهی برج میلاد اجرا خواهد شد و علاقه مندان می‌توانند یلدایی دلنشین را در برج میلاد تهران بگذرانند.

همچنین قرار است آیین کاشت درخت سرو که توسط نیاکان ما در شب یلدا مرسوم بوده است، دوباره احیا شده و طی این سه شب، سه درخت سرو که نماد استقامت و ایستادگی ست توسط هنرمندان و مدیران شهری در محوطه برج میلاد به یادگار کاشته شود.

بخش دیگر برنامه‌های یلدایی برج میلاد، اجرای برنامه رادیویی" یک قدمی یلدا" از شبکه رادیویی تهران است که روز پنج شنبه ۲۹ آذر ماه از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۲۲ در گذرگاه برج میلاد برپا می‌شود.

گریم کودک، برگزاری جشن بادبادک ها، استند آپ کمدی و برگزاری مسابقه در میان بازدیدکنندگان از جمله بخش‌های این برنامه رادیویی است.

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین