کد خبر: ۵۶۳۷۳۰
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۰

افزایش سرقت‌های خرد

جانشین فرمانده ناجا گفت: مشکلات اقتصادی کشور سبب افزایش سرقت‌های خرد در جامعه شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار ایوب سلیمانی پنجشنبه ۲۹ آذر در جمع خبرنگاران در خصوص برخی تهدیدات امنیتی اظهار کرد: کشورهای منطقه در برابر قدرت نظامی ایران عددی نیستند و اگر ادعایی دارند به تاسی از شیطان بزرگ است.

وی افزود: رئیس جمهور دیوانه‌نمای آمریکا نیز ادعایی داشت اما امروز بعد از چند سال قبول کرد که نمی‌تواند در برابر قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران کاری انجام دهد زیرا بخشی از حرف‌های آنها به جهل تاریخی آنها باز می‌گردد.

جانشین فرمانده ناجای کشور تصریح کرد: نیروی انتظامی با هدایت‌های مقام معظم رهبری و آمادگی تمام و کمال نیروهای امنیتی به طور حتم موفق خواهد بود و اجازه نفوذ و ایجاد خلل در امنیت کشور نمی‌دهد.

سردار سلیمانی بیان کرد: طی بررسی انجام شده مردم تا ۸۴ درصد به توانمندی نیروی انتظامی ایمان دارند و ۷۷ درصد مردم از عملکرد ناجا راضی هستند.

وی در خصوص تاثیر وضعیت اقتصادی بر جرائم نیز گفت: وضعیت اقتصادی مردم نگران‌کننده است زیرا بخشی از جامعه مشکل جدی دارند و این مشکلات اقتصادی سبب افزایش سرقت‌های کوچک و خرد شده است.

به گفته سردار سلیمانی بیش از ۵۰ درصد سرقت‌های کشور از مواد مخدر و اعتیاد تاثیر گرفته است.

جانشین فرمانده انتظامی کشور با اشاره به وضعیت جرائم سایبری نیز عنوان کرد: پلیس فتا در این راستا عملکرد مطلوبی داشته و حدود ۸۰ درصد این جرائم کشف شده است اما افزایش این جرائم در فضای مجازی موجب نگرانی است.

به گزارش ایسنا، سردار سلیمانی در خصوص وضعیت امنیتی استان فارس نیز گفت: خوشبختانه در بحث جرائم خشن شاهد کاهش ۷۰ درصدی در استان فارس هستیم اما در خصوص آمار تلفات و تصادفات در استان نگرانیم که برای کاهش این آمار باید راهکارهای جدید ارائه شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین