کد خبر: ۵۶۴۲۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۵

علی پروین خریدار پرسپولیس است؟

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: برخلاف اخبار منتشر شده من خریدار باشگاه پرسپولیس نیستم اما امیدوارم در این راه، پیشکسوتان بتوانند مالکیت این دو باشگاه را بدست بیاورند.
آفتاب‌‌نیوز :
«علی پروین» در گفت و گو با ایرنا با اشاره به بازی دوستانه پیشکسوتان پرسپولیس مقابل تیم برانکو گفت: در روزهایی که پرسپولیس درگیر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بود گرشاسبی درخواست کرد پیش از بازی با الدحیل و السد قطر در یک بازی نمادین و در دو نیمه 20 دقیقه ای با این تیم بازی کنیم اما بنا به دلایلی هماهنگی های مسابقه انجام نشد.

او افزود: کریم باقری که از شاگردان خودم بوده و اورا بسیار دوست دارم تماس گرفت و گفت با توجه به این که بازی های نیم فصل اول لیگ برتر به پایان رسیده پیشکسوتان پرسپولیس با تیم فعلی بازی دوستانه ای را برگزار کند که این کار را انجام دادیم.

پروین با بیان این که سه نسل از قدیمی های باشگاه پرسپولیس در این بازی دوستانه حضور داشتند گفت: از همه پیشکسوتان پرسپولیس خواستم تا روز پنج شنبه در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شوند و آن ها نیز درخواست من را پذیرفتند و همان طور که مشاهده کردید قدیمی ترهایی نظیر حمید جاسمیان، رضا وطنخواه، محمد مایلی کهن، محمود خوردبین و نسل های بعد از آنها در این بازی حضور داشتند. 

سرمربی اسبق پرسپولیس تاکید کرد: متاسفانه در گذشته شرایط به گونه ای پیش رفته بود که پیشکسوتان پرسپولیس سالی یکی یا دو بار در مراسم های ختم همدیگر را ملاقات می کردند اما شرکت پیشکسوتان پرسپولیس با کار بزرگی که انجام داد بستری را فراهم کرده که هفته ای دو بار پیشکسوتان پرسپولیس دور هم جمع می شوند و خاطرات خوب گذشته را زنده می کنند.

وی با اعلام برنامه های شرکت پیشکسوتان اظهار داشت: برنامه های بلند و کوتاه مدتی مد نظر ماست که قدم به قدم برای بهبود شرایط مادی و معنوی افرادی که پیراهن پرسپولیس را پوشیده اند و برای این تیم زحمت کشیده اند پیش می رویم، در حال حاضر پیشکسوتان ماهی یک میلیون تومان حقوق می گیرند که این مبلغ تا اسفند ماه به دو برابر افزایش پیدا خواهد کرد.

پروین در باره این که گفته می شود او از خریداران باشگاه پرسپولیس است، اظهار داشت: من نگفتم باشگاه پرسپولیس را می خرم، حرف من این است که اگر قرار به فروش یا اجاره پرسپولیس است باید پیشکسوتان در اولویت قرار گیرند.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان افزود: متاسفانه در چند سال گذشته درباره خرید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بدقولی هایی صورت گرفته که باور فروش سرخابی ها سخت است اما به نظر می رسد این بار با مساعدت رییس جمهور و وزیر ورزش و جوانان واگذاری قرمز و آبی ها جدی است.

پروین در خصوص گفت و گویش با سید جلال حسینی در حاشیه بازی پرسپولیس و پیشکسوتان این باشگاه تصریح کرد: به نظر من حسینی بهترین مدافع وسط ایران است و می توانست در جام ملت های آسیا به تیم ملی کمک کند. شناسنامه فوتبالی هر کس به میزان آمادگی اوست و سید جلال از نظر بدنی می تواند با یک جوان 22 ساله رقابت کند.

اسطوره باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ برتر نتایج بسیار خوبی گرفت و به طور حتم با باز شدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه و تقویت تیم در نیم فصل دوم نیز شاهد موفقیت های بیشتر پرسپولیس خواهیم بود و به طور حتم اگر اتفاق خاصی رخ ندهد در پایان فصل قرمز پوشان قهرمان لیگ برتر خواهند شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
0
0
علی پروین اول بدهی برنج های پسرش راپرداخت بکنه بعد بیاد جلو
اگر این باشگاه دست فرد بیفته اول بدبختیه
یا خریدار خارجی یا خریدار تعاونی
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین