کد خبر: ۵۶۴۴۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
پایتخت سوریه در انتهای فهرست مناسبترین شهرهای جهان قرار دارد

مناسبترین شهرهای جهان برای زندگی در سال 2018| نیویورک در جایگاه 57، لندن در جایگاه 48 و پاریس در جایگاه 19| بهترین شهرها کدام هستند؟+اسامی 10 شهر برتر

امسال این وین اتریش است که صدرنشین شده و از نظر ثبات، مراقبت‌های بهداشتی، فرهنگی، محیط زیست و آموزش و پرورش و بخش زیرساخت‌ها در میان 140 شهر جهان به عنوان قابل زندگی‌ترین شهر شناخته شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس اجتماعی- در نهایت پس از هفت سال، ملبورن جایگاه خود به عنوان قابل زندگی‌ترین شهر جهان را از دست داد. 

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ در رتبه‌بندی نشریه "اکونومیست"، ملبورن در جایگاه دوم از نظر قابل زندگی‌ترین شهر جهان قرار گرفته است. امسال این وین اتریش است که صدرنشین شده و از نظر ثبات، مراقبت‌های بهداشتی، فرهنگی، محیط زیست و آموزش و پرورش و بخش زیرساخت‌ها در میان 140 شهر جهان به عنوان قابل زندگی‌ترین شهر شناخته شده است. به خصوص آنکه با وقوع حملات تروریستی بیشتر در دیگر شهرهای اروپایی، وین را به مکانی امنتر برای زندگی تبدیل کرده است. 

مناسبترین شهرهای جهان برای زندگی در سال 2018| نیویورک در جایگاه 57، لندن در جایگاه 48 و پاریس در جایگاه 19| بهترین شهرها کدام هستند؟+اسامی 10 شهر برتر

از جمله شهرهای آسیایی که در فهرست قابل زندگی‌ترین شهرهای جهان قرار گرفته‌اند، می‌توان به اوزاکا و توکیو ژاپن اشاره کرد که در زمره شهرهای برتر از نظر قابل زندگی‌بودن قرار گرفته‌اند و به ترتیب در جایگاه سوم و هفتم قرار دارند. امسال هامبورگ و هلسینکی که در سال گذشته در جایگاه دهم و نهم قرار داشتند از فهرست ده شهر قابل زندگی جهان حذف شده‌اند. امسال جایگاه نهم به کپنهاگ رسید که دیگر شهر اروپایی قرار گرفته در این فهرست است. اگرچه استرالیا امسال صدرنشین نیست اما سه شهر از آن کشور از جمله ادلاید و سیدنی در جایگاه دهم و پنجم قرار رفته‌اند. 

در این میان، جالب است که برای مثال نیویورک در جایگاه پنجاه و هفتم، لندن در جایگاه چهل و هشتم و پاریس در جایگاه نوزدهم قرار گرفته‌اند. این شهرها علیرغم داشتن محله‌های معتبر و تفریحات و سرگرمی های زیاد از جنبه های بالاتری از جرم، مشکلات حمل و نقل عمومی رنح می برند. 

جای تعجبی ندارد که دمشق سوریه جنگ‌زده در پایین‌ترین قسمت فهرست قابل زندگی‌ترین شهرهای جهان قرار دارد. 

ده شهر از مناسبترین نقاط جهان در سال 2018 به ترتیب ذیل تشخیص داده شده‌اند: 

1-وین، اتریش
2-ملبورن، استرالیا
3-اوزاکا، ژاپن 
4-کلگری، کانادا 
5-سیدنی، استرالیا
6-ونکوور، کامادا 
7-تورنتو، کانادا 
8-توکیو، ژاپن 
9-کپنهاگ، دانمارک  
10-ادلاید، استرالیا 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
0
1
ایران چندمه؟؟؟؟؟
ناشناس
|
-
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
0
0
جایگاه نیویورک لندن وپاریس رو نوشتین ولی جرات ندارین جایگاه تهران یا یک شهر ایرونی رو بنویسید واقعا که
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین