کد خبر: ۵۶۵۱۹۹
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲

اظهارات سردار نقدی درباره حوادث سال 88

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فتنه و توطئه تیغ دو لبه است که یک لبه آن کشورهای استکباری و جنگ روانی و لبه دیگر آن نفوذی‌ها و عناصر داخلی هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار محمدرضا نقدی شامگاه جمعه در مراسم گرامیداشت 9 دی در نطنز، اظهار کرد: فتنه، آشوب و توطئه یک شمشیر دو لبه است که یک لبه آن دشمنان و کشورهای استکباری و رسانه ها و لبه دیگر آن نفوذی ها و عناصر داخلی هستند.

وی افزود: در لبه نخست که دشمن و استکبار و رسانه ها هستند، دشمنان انقلاب در طول 40 سال عمر انقلاب اسلامی،با  275 کانال رادیویی و تلویزیونی فارسی زبان، تولید بیش از 200 فیلم داستانی و سینمایی علیه ایران و همچنین چاپ کتاب های متفاوت علیه انقلاب ایران اقدام کرده‌اند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران گفت: تمام این حرکت‌ها، شایعه‌پراکنی‌ها و دروغگویی‌ها علیه ایران و انقلاب اسلامی هیچ اثری نداشته و حضور پرشور جوانان ایرانی در مراسم عاشورا و اربعین نمونه بارز آن است.

وی تصریح کرد: موضوعی که برای تحریم‌ها رخ داد این بود که عده‌ای عوامل خودباخته داخلی، موضوع اقتصاد مقاومتی را فراموش کردند و به دشمن آنتن دادند، اما غافل بودند که اینها آزمایش‌های بزرگی برای آنها است.

نقدی خاطرنشان کرد: در فتنه 88 عده‌ای می‌خواستند خلاف جهت انقلاب اسلامی حرکت کنند و در مسیری غیر از مسیر ولایت فقیه قرار گرفتند، اما مردم بسیار زود بصیرت نشان دادند و راه اصلی را انتخاب کردند.

وی گفت: رییس جمهور وقت آمریکا آن روز اعلام کرد هرکسی رو در روی ایران بایستد از وی حمایت می‌کند و قصد داشتند که با تشکیل ناتوی عربی، ارتشی را ایجاد کنند که روبروی ایران بایستند که بین خودشان دعوا شد و قطر رو به ایران آمد.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه افزود: هیچ بن بستی برای ایران و انقلاب اسلامی نیست و در آستانه جشن 40 سالگی هستیم و همیشه سربلند و پیروز می مانیم.

منبع: ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین