کد خبر: ۵۶۵۹۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۵

خاطره تلخ بازیگر سریال‌های طنز از تماشا نکردن تلویزیون

بازیگر سریال‌های «زیر آسمان شهر» و «جنگ ۷۷» می‌گوید: مردم برنامه‌های طنز را دوست دارند و جزو نیازهای حیاتی جامعه است.
آفتاب‌‌نیوز :
غلامرضا نیکخواه در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت برنامه‌های طنز در تلویزیون اظهار کرد: گروه‌های مختلفی کار طنز انجام می‌دهند. به نظرم مشکل از گروه‌ها نیست بلکه خود تلویزیون است که باعث ریزش مخاطبان شده است و مخاطبان کمتر تلویزیون می‌بینند.

او سپس با یادآوری خاطره‌ای چنین گفت: برنامه‌ای با حضور من حدود ۲۰ یا ۳۰ روز از تلویزیون در حال پخش شدن بود و در همان زمان سوار تاکسی شدم و راننده به من گفت که نیستید؟! چه کاری انجام می‌دهید؟! در حالی که من برنامه داشتم و آن‌ها تلویزیون نگاه نمی‌کردند. تلویزیون باید برای این قضیه فکری کند که بتواند مخاطبان را جذب و دلیل ریزش مخاطبان را پیدا کند.

بازیگر سریال‌های «مرد هزار چهره» و «مرد دو هزار چهره» اضافه کرد: مردم برنامه طنز را دوست دارند و جزو نیازهای حیاتی جامعه است. تلویزیون هم این کار را انجام می‌دهد و دنبال طنز است تا این نوع برنامه‌ها را به کنداکتور اضافه کند. به نظرم کار خوبی هم انجام می‌دهد.

نیکخواه با اشاره به افرادی که در حوزه طنز کار می‌کنند، بیان کرد: تلویزیون باید یکسری از افراد که کار طنز می‌کنند و کارهایشان فاخر بوده و بیننده داشته را دور هم جمع و جذب کنند. این مساله به مدیریتی نیاز دارد تا بتواند مشکلات را حل کند.

او در پایان گفت: صداوسیما در حال حاضر سیاست جدیدی دارد که به نظر من بد نیست؛ برنامه‌هایی که از لحاظ کیفیت خوب شده را تکرار می‌کند؛ البته باید گروه‌هایی که موفق هستند را به طریقی حفظ کند و از خود بداند. همچنین احساس مسوولیت کند تا آن‌ها رها نشوند. این اتفاق به تشکیلاتی نیاز دارد که دلسوز باشد و این کارها را انجام دهد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
0
0
از صدا و سیمای جمهوری اسلامی چیزی در نمیاد.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین