کد خبر: ۵۶۶۲۴۳
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹

تحصن یک نماینده در مجلس+عکس

نماینده مردم میانه امروز در صحن علنی مجلس دوباره در مقابل جایگاه هیئت رئیسه ایستاد و تحصن کرد. علی رغم تلاش برخی اعضای هیئت رئیسه، فرمند در اعتراض خود پابرجاست و مقابل هیئت رئیسه ایستاده است، البته در زمان رای گیری این نماینده مجلس رای داد و سپس به تحصن خود مقابل جایگاه هیئت رئیسه پرداخت.
آفتاب‌‌نیوز :
 فردین فرمند نماینده میانه امروز در صحن علنی مجلس دوباره در مقابل جایگاه هیئت رئیسه ایستاد و تحصن کرد.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ وی متن کتاب قانون اساسی را در دست دارد و هنگام رای‌گیری‌ها به صندلی خود رفته رای خود را می‌دهد و دوباره مقابل جایگاه هیئت رئیسه باز می‌گردد.

تحصن یک نماینده در مجلس

تعدادی از نمایندگان از جمله هدایت الله خادمی نماینده ایذه، بهروز بنیادی نماینده کاشمر، سیدمحمد جواد ابطحی نماینده خمینی‌شهر، حسن نوروزی نماینده رباط کریم، محمدعلی وکلیلی نماینده تهران و ... سعی در جلب رضایت فردین فرمند دارند اما به نظر می‌رسد این نماینده متحصن حرفی را به آنها می‌زند که این نمایندگان قانع می‌شوند و به صندلی خود بازمی‌گردند. تلاش نمایندگان برای پایان دادن به تحصن فردین فرمند ادامه دارد.

هدایت‌الله خادمی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره علت تحصن این نماینده گفت: آقای فرمند به وضعیت کشور از نظر اقتصادی اعتراض دارد و آن را وضعیت مناسبی نمی‌داند.

وی ادامه داد: این نماینده تاکید دارد که لایحه بودجه سال بعد جوابگوی کشور نیست و خواستار این است که مجلس جلسه غیرعلنی تشکیل دهد تا راه حلی برای بررسی مشکلات اقتصادی کشور و لایحه بودجه سال بعد یافت شود.

تحصن یک نماینده در مجلس+عکس

خبرگزاری فارس نیز در همین‎باره نوشته است: نشست علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی با دستور ادامه بررسی اصلاح لایحه پایانه فروشگاهی و سامانه مودیان آغاز شد که با حواشی همراه بود. در این رابطه فردین فرمند نماینده میانه و عضو فراکسیون امید به حالت تحصن و اعتراض مقابل جایگاه هیئت رئیسه ایستاد؛ جمعی از نمایندگان اطراف وی جمع شدند تا دلیل این تحصن و اعتراض را جویا شوند.

فرمند ضمن نشان دادن کتاب قانون اساسی به نمایندگان اعلام می کرد که هم اکنون در شرایط اضطراری هستیم و لایحه بودجه نمی تواند پاسخگوی نیازهای کشور باشد به همین جهت باید در جلسه غیرعلنی این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

بر اساس این گزارش، این دومین بار است که فردین فرمند در مجلس تحصن می کند. پیش از این نیز در چهارم مهرماه امسال فرمند در اعتراض به وضعیت اقتصادی کشور در مجلس تحصن کرده بود و خواستار برگزاری جلسه غیرعلنی شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین