کد خبر: ۵۶۷۲۰۹
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹

ناکامان گلدن گلوب ۲۰۱۹

برندگان جوایز سینمایی و تلویزیونی گلدن گلوب ۲۰۱۹ در حالی اعلام شد که چند فیلم پرامید یا دست خالی مراسم را ترک کردند و یا به کسب حداقل جوایز بسنده کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش هالیوود ریپورتر، فیلم «ستاره‌ای متولد شده است» با بازی «بردلی کوپر» و «لیدی گاگا»، یکی از مهم‌ترین فیلم‌های فصل جوایز سینمایی است که در گیشه به فروش ۳۹۰ میلیون دلاری دست یافته است و پیش‌بینی می‌شد در بخش بهترین بازیگر مرد و زن و بهترین فیلم درام موفق به کسب جایزه گلدن گلوب شود اما اعضای انجمن مطبوعات خارجی هالیوود تنها این فیلم را که نامزد بهترین کارگردانی (بردلی کوپر) نیز بود، شایسته دریافت جایزه بهترین ترانه دانستند. 

ناکامان گلدن گلوب ۲۰۱۹

ستاره‌ای متولد شده است

اما فیلم «معاون» با بازی «آدام‌ مک‌کی» که با نامزدی در شش بخش پیشتاز نامزدهای هفتادوششمین دوره جوایز سینمایی گلدن گلوب بود نیز مراسم این رویداد سینمایی را تنها با کسب یک جایزه برای «کریستین بیل» برای بهترین بازیگر مرد فیلم‌ کمدی یا موزیکال ترک کرد. 

ناکامان گلدن گلوب ۲۰۱۹

فیلم «معاون»

دو فیلم «محبوب» و «بازگشت مری‌پاپینز» نیز در کنار «ستاره‌ای متولد شده است» با پنج نامزدی قدم به جوایز گلدن گلوب گذاشته بودند اما فیلم «محبوب»؛ تنها یک جایزه برای «اولیویا کولمن» به عنوان بهترین بازیگر زن فیلم کمدی یا موزیکال به ارمغان آورد و «بازگشت مری پاپینز» موفق به کسب حتی یک جایزه هم نشد. 

از دیگر فیلم‌هایی که در چندین بخش نامزد کسب جایزه بودند اما بدون کسب جایزه مراسم را ترک کردند می‌توان به «کلنزمن سیاه» ساخته «اسایک لی»، «پلنگ سیاه»، «پسر پاک شد»، «هرگز می‌توانی مرا ببخشی؟»، «آسیایی‌های خرپول»، «جزیره سگ‌ها» و «یک جنگ خصوصی» اشاره کرد. 

در بخش آثار تلویزیونی نیز دو مجموعه «بری» و «بازگشت به خانه» نیز در هر کدام در سه بخش شانس کسب جایزه داشتند اما دستشان از جوایز گلدن گلوب کوتاه ماند و «چیزهای تیز» و «خانم میزل شگفت‌انگیز» نیز هر کدام به یک جایزه اکتفا کرند. 

«سرگذشت ندیمه»، «روانپزشک»، «جای خوب»، «شوخی» و «ژست» از سریال‌هایی با دو نامزدی بودند که هیچ جایزه‌ای به خانه نبردند. 

مراسم اعطای جوایز هفتادوششمین دوره جوایز سینمایی و تلویزیونی گلدن گلوب بامداد امروز 17 دی ماه در هتل بورلی‌ هیلتون لس‌انجلس برگزار شد. 

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین