کد خبر: ۵۶۷۲۲۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱
"افرادی که در دل نظام پرورش‌یافته بودند بیشترین صدمات و خسارت‌ها را به انقلاب وارد کردند"

آیت‌الله یزدی: نظام بیشترین ترحم را به محصورین داشته| اگر پرونده‌های این ۲ فرد به جریان بیفتد سنگین‌ترین احکام برایشان صادر می‌شود| دشمن دیگر به براندازی فکر نمی‌کند| هیچ سوژه‌ای از فرزندانم در دست کسی نیست

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه یکی باید قدردان نعمت هایی باشیم که انقلاب اسلامی در اختیار ما قرار داده است، گفت: یکی از نعمت‌های بزرگ در زندگی‌ام این است که از فرزندانم هیچ سوژه‌ای در دست دیگران ندارم و همگی در مسیری درست حرکت کرده‌اند. کشور بعد از انقلاب و به ویژه در سالهای اخیر در حوزه دفاعی و نظامی نیز موفقیت های بسیاری به دست آورده است. در شرایط فعلی دشمن دیگر به براندازی جمهوری اسلامی فکر نمی‌کند زیرا از قدرت بالای دفاعی و موشکی ایران آگاه است.
آفتاب‌‌نیوز :
رئیس جامعه مدرسین گفت: نظام بیشترین ترحم و مهربانی را نسبت به عناصر فتنه ۸۸ انجام داده، اگر پرونده‌های این ۲ فرد به جریان بیفتد سنگین‌ترین احکام ممکن برایشان صادر می‌شود.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ آیت‌الله محمد یزدی ظهر امروز در دیدار با سردار نقدی که در دفتر جامعه مدرسین برگزار شد، اظهار داشت: اگر چشم انصاف تاریخ باز و منصفانه به دستاوردهای انقلاب نگاه شود، معلوم می‌شود تا چه اندازه در 40 سال اخیر موفقیت و پیشرفت نصیب کشور شده است.

وی افزود: اگر فقط بخشی از توطئه‌های دشمن علیه انقلاب بر سر هر رژیم یا نظامی پیاده می‌شد قطعاً از هم می‌پاشید و از بین می‌رفت اما با نگاه لطف‌آمیز خداوند متعال انقلاب هرسال قدرتمندتر می‌شود.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: قبل از انقلاب بیمارستان‌های کشور مملوء از پزشکان آفریقایی، هندی و غیره بود اما امروز در اکثر بیمارستان‌های کشور سخت‌ترین و دقیق‌ترین بیماری‌ها و جراحی‌ها توسط متخصصان داخلی انجام می‌گیرد که مسئله‌ای بسیار مهم و حائز اهمیت است.

آیت‌الله یزدی با اشاره به پیشرفت‌های پزشکی کشور گفت: با موفقیت‌های انجام‌شده حرفه‌ای‌ترین جراحی‌های قبل از انقلاب امروز به ابتدایی‌ترین و سرپایی‌ترین فعالیت‌های پزشکی و جراحی تبدیل‌شده است، دشمن امروز به موفقیت و پیشرفت‌های پزشکی ایران اذعان دارد.

وی تفاوت‌های قبل و بعد از انقلاب را موردتوجه قرار داد و عنوان کرد: قبل از انقلاب جمعیت ایران کمتر از 40 میلیون بود اما امروز جمعیت کشور به بالای 80 میلیون نفر افزایش پیداکرده است، تعداد شهرهای کشور نیز نسبت سال‌های قبل از انقلاب به‌شدت افزایش پیداکرده است، در مسئله دفاعی و نظامی ایران دستاوردهای قابل‌توجهی به دست آورده است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اضافه کرد: دشمن امروز نسبت به ناتوانی خود در براندازی انقلاب اسلامی اذعان دارد و اعتراف می‌کند که قدرت و توانایی لازم برای زمین‌گیر کردن نظام را ندارد، قدرت موشکی، دریایی و ناوشکن‌های ساخت داخل از جلوه‌های مهم انقلاب اسلامی است.

آیت‌الله یزدی ابراز کرد: در مسئله استحکامات و احداث بنا در زمینهٔ آموزش‌وپرورش، مراکز فرهنگی و دینی، پزشکی وغیره انقلاب دستاوردهای فوق‌العاده‌ای نصیب انقلاب اسلامی‌شده است.

وی با اشاره به حوادث تلخ سال 88 عنوان کرد: متأسفانه افرادی که در دل این نظام پرورش‌یافته بودند بیشترین صدمات و خسارت‌ها را در سال 88 به انقلاب اسلامی وارد کردند، نظام اسلامی بیشترین ترحم و مهربانی را نسبت به عناصر فتنه 88 انجام داده است، اگر پرونده‌های این دو فرد به جریان بیفتد سنگین‌ترین احکام ممکن برای آن‌ها صادر می‌شود.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: نباید پیشرفت‌هایی که در حوزه زیرساختها و احداث مدرسه و رسیدگی به مناطق دور افتاده داشته‌ایم را نادیده بگیریم. باید قدردان نعمت‌هایی باشیم که انقلاب اسلامی در اختیار ما قرار داده است بسیاری از نسل جوان دوران جنگ و مجاهدت های امام (ره) را ندیده اند و از مشکلات و سختی های آن دوران اطلاعی ندارند که باید این نعمت ها را برای آن ها برشمرد. من نیز خدا را به واسطه نعمت هایی که به من عطا کرده است شکر گذار هستم یکی از نعمت های بزرگ در زندگی ام این است که از فرزندانم هیچ سوژه‌ای در دست دیگران ندارم و همگی در مسیری درست حرکت کرده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا و تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
0
7
...هنوز متوجه نشده كه خواست و اراده مردم چيه...؟!
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
0
7
یک دادگاه تشکیل دهید و در تلویزیون بدون سانسور پخش کنید هر حکمی که می خواهید بدهید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
0
2
خدايا چه بگم واقعا چي بگم؟!! هميشه سوار از پياده خبر ندارد
مرغ حق
|
United States of America
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
0
2
مرحوم عسگر اولادی در اواخر عمر با چند کلمه حرف حق و حساب در خصوص محصورین حداقل با وجدان آسوده دار فانی را وداع گفتند جناب آقای یزدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
1
اگر محصورین بر انداز بوده اند ؛ چرا باید تا این حد مورد لطف قرار گیرند ؟ صد البته برای یر اندازی حتما نیاز به عِده و عُده است ! این دو نفر که به تنهایی نمی توانستد در مقابل نظام مقتدر ایران مشغول براندازی شوند ؟ چرا برای شناسائی اعضای همراه برای بر اندازی ؛ اقدامی صورت نگرفت ؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین