کد خبر: ۵۶۷۳۳۰
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷

آزمون: انتقادها به نفعم شد/ به تیم ملی خیانت نمی‌کنم

ملی‌پوش فوتبال ایران می‌گوید انتقادهایی که از او بعد از جام جهانی شده بود، باعث پیشرفتش شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار آزمون بعد از پیروزی ایران برابر یمن در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود و با این‌که همیشه بازی اول سخت می‌شود اما خدا را شکر فینال اولمان را به پایان رساندیم و توانستیم بهترین نتیجه را بگیریم.

او افزود: تنها از مردم می‌خواهم نگویند راحت به فینال می‌رویم. تورنمنت بسیار سختی است و تیم‌های قوی‌ای اینجا حضور دارند. همیشه بازی اول، سخت است و این به کادر و بازیکنان برمی‌گردد که چطور آماده بازی شوند. کادرفنی طوری با ما رفتار کرد که آماده این بازی شدیم.

مهاجم تیم ملی درباره بازگشت به تیم ملی بعد از انتقاد به او در جام جهانی توضیح داد: انتقاد از یک جهت خوب است. انتقاد باعث شد من طور دیگری زندگی کنم و برای من خوب شد. خیلی چیزها را یاد گرفتم و حتی در روبین کازان هم عملکردم بهتر شد. برای من انتقاد مشکلی نیست. اگر انتقاد خوب باشد گوش می‌دهم اما اگر ببینم نابجا باشد برایم مهم نیست.

آزمون اضافه کرد:‌ سطح جام جهانی با این مسابقات بسیار متفاوت است و من هر کاری می‌کنم، برای تیمم است. اگر از دستورات سرمربی سرپیچی کنم، به تیم ملی خیانت کرده‌ام. اصلا این کار را دوست ندارم و حتی اگر به من بگوید جلوی دروازه بایستم، این کار را می‌کنم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا قصد ترک لیگ روسیه را دارد، گفت: اجازه دهید تنها در مورد تیم ملی صحبت کنم.

آزمون در پایان درباره وضعیت چشمش نیز بیان کرد: چشمم خوب است و قشنگ‌تر شده‌ام.(باخنده)

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین