کد خبر: ۵۶۷۴۳۳
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵

تا ۵ سال زندان در انتظار «کوین اسپیسی»

پس از اتهامات اخلاقی به «کوین اسپیسی»، این بازیگر برنده اسکار برای اولین بار در یک دادگاه حاضر شد.
آفتاب‌‌نیوز :
ستاره سریال «خانه پوشالی» برای اولین بار برای رسیدگی به اتهام آزار و اذیت یک پسرجوان ۱۸ ساله در کافه‌ای در جزیره نانتاکت آمریکا به دادگاه رفت و در صورت گناهکار شناخته شدن تا ۵ سال زندان در انتظار او خواهد بود. 

به گزارش رویترز،‌  در جریان برگزاری این دادگاه «اسپیسی» صحبتی نکرد اما «الن جکسون» وکیل مدافع وی تمامی اتهامات وارده را رد کرد و قاضی دادگاه را متقاعد کرد تا دستور دهد که فرد شاکی تمامی مستندات و اطلاعات مبنی بر ادعای خود شامل اطلاعات تلفن همراه خود را به فاصله شش ماه پس از تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۶ (زمان اعلام شده وقوع جرم) در اختیار دادگاه قرار دهد. وی همچنین این اتهامات را بر اساس اطلاعات دروغ و اشتباه معرفی کرد. 

تا ۵ سال زندان در انتظار «کوین اسپیسی»

وکیلی اسپیسی همچنین اعلام کرد که گزارش پلیس از مکالمات تلفنی پسر ۱۸ ساله و شاکی پرونده نشان می‌دهد وی چندین بار با دوستش درباره ملاقات با «اسپیسی» در کافه صحبت کرده اما هرگز درباره آزار و اذیت جنسی ادعا شده صحبتی به میان نیاورده است. 

اولین بار «آنتونی رپ» بازیگر هالیوودی در اکتبر ۲۰۱۷ «کوین اسپیسی» به سوء‌رفتار اخلاقی در سال ۱۹۸۶ و زمانی که او ۱۴ ساله بوده متهم کرد که به عذرخواهی رسمی «اسپیسی» و متعاقب آن حذف وی از سریال معروف «خانه پوشالی» محصول کمپانی نتفلیکس و همچنین فیلم سینمایی «تمام پول دنیا» به کارگردانی «ریدلی اسکات» انجامید.

«اسپیسی» برنده دو جایزه اسکار برای فیلم‌های «مظنونین همیشگی» و «زیبای آمریکایی» است و تاکنون ۱۰ بار نامزد «امی» شده است.

وی همچنین در کارنامه‌اش جوایز مهم دیگری همچون «گلدن گلوب»، «تونی» و «بفتا» را نیز ثبت کرده است.
منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین