کد خبر: ۵۶۷۵۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۷

مرگ خاموش پدر و پسری در خلخال

مدیر بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال گفت: مرگ خاموش با گاز مونو اکسید کربن جان پدر و فرزند را گرفت و مادر نیز در کمای کامل است.
آفتاب‌‌نیوز :
دکتر سیده زهرا هاشم‌پور امشب در گفتگو با فارس اظهار کرد: مرگ خاموش و مسمومیت و خفگی با گاز مونو اکسید کربن جان پدر و فرزند را گرفت و مادر را راهی بیمارستان کرد.

وی افزود: این خانواده سه نفره به دلیل بی احتیاطی و استفاده از بخاری گازی و بی‌توجه به این موضوع که از لوله فوئلی که به صورت فنری بوده استفاده شده و کاملا از دریچه دودکش بیرون بوده است مسموم شده و تا لحظه رسیدن اورژانس و باخبر شدن همکاران اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) ساعت‌ها از مرگ پدر26 ساله خانواده و فرزند 3 ساله آنان گذشته بود. همچنین همسر خانواده نیز که 26ساله است پس از ساعت‌ها تلاش خود را به نزدیک در راهرو در منزل رسانده و با تنفس از زیر چهارچوب در تاکنون زنده مانده و در حال حاضر در بخش ICU بیمارستان امام خمینی (ره) بستری است و تلاش پزشکان متخصص این بیمارستان برای نجات این مادر از عصر امروز آغاز شده که امیدواریم وی بهبود یابد.

مدیر بیمارستان امام خمینی(ره) خلخال از خانواده‌ها خواست ضمن توجه به هشدارهای مربوط به نصب وسایل گازسوز و رعایت نکات ایمنی در این خصوص در فصل سرما از حوادث مشابه جلوگیری کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
کارشناس رسمی سازمان ملی استاندارد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
0
0
حیف و افسوس ...عدم رعایت استانداردهای ایمنی باعث همه فجایع س..
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین