کد خبر: ۵۶۷۶۵۷
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶

جنجال "دختری با سینی آب معدنی"

تصاویر دختری با سینی آب معدنی شرکت فی‌جی در حالی که پشت سر ستاره‌های هالیوود در عکس‌ها لبخند می‌زد موضوع داغ شبکه‌های اجتماعی شد.
آفتاب‌‌نیوز :
تنها ساعاتی پس از پایان فرش قرمز مراسم اهدای جوایز سینمایی گلدن گلوب، تصاویر دختری با سینی آب معدنی شرکت فی‌جی در حالی که پشت سر ستاره‌های هالیوود در عکس‌ها لبخند می‌زد موضوع داغ شبکه‌های اجتماعی شد.

بسیاری نیز عکس او را با هشتگ دختر آب فی‌جی، به صورت "میم" (عکس‌هایی که برای شوخی دستکاری می‌شوند) درست کردند و بر خلاف همیشه که اولین میم‌های هر سال از چهره ستاره‌های هالیوود درست می‌شود، بسیاری از او به عنوان اولین "میم" سال ۲۰۱۹ نام بردند.

جنجال

البته در این که این دختر کانادایی مخصوصا عکس ستاره‌ها را "فوتو بمب" کرده یا اتفاقی معروف شده اتفاق نظری نیست. او که نامش کِلِت کاتبرت است و مدل لباس است، گفته عمدی در کار نبوده است.

خانم کاتبرت در اینستاگرامش با ادبیاتی شبیه برندگان جوایز گلدن گلوب از ستاره‌های هالیوود به خاطر همکاریشان در این نقش حسابی تشکر کرد.

"برزخ فرش قرمز دو سه ساعتی از بعدازظهر روز مراسم گلدن گلوب یا اسکار است که خبرنگاران و فیلمبرداران در جایگاهشان مستقر شده‌اند ولی هنوز خبری از ستارگان سینما نیست. آرامش پیش از طوفان که فرصتی است برای اهالی رسانه که از هم و با هم‌ عکس بگیرند و‌ در مورد پیش بینی‌هایشان درباره برندگان احتمالی جوایز شب حرف بزنند. امسال هم مثل سال‌های پیشین دو تیم پذیرایی روی فرش قرمز بودند، یکی دختران آبی پوشی که بطری‌های پلاستیکی آب شرکت فی‌جی توزیع می‌کردند و دیگری گروهی از آقایان جوان که شیشه‌‌های مشروب می‌دادند.

وقتی داشتم‌ با یکی از همکاران عکس می‌گرفتم، یکی از خانم‌های شرکت آب معدنی فی‌جی بطری تعارف کرد، گرفتم دادم به همکارم و گفتم شما هم تشریف بیاورید در عکس. این همان خانمی است که چند ساعت بعد به یکی از معروف‌ترین چهره‌های فرش قرمز گلدن گلوب تبدیل شد.

تصاویر متعدد او با سینی بطری‌های آب پشت سر ستارگان سینما هزاران بار بازنشر و بهانه شوخی و حتی مصاحبه با او شد. دنبال‌کنندگانش در شبکه‌های اجتماعی در عرض چند ساعت ده‌ها هزار نفر بالا رفت؛ شهرت باد (یا آب) آورده‌ای که شاید به او کمک کند در دنیای سینما جای پایی باز کند."

منبع: بی بی سی


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین