کد خبر: ۵۶۷۸۱۸
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۵

مرحوم هاشمی، خانم عفت مرعشی، خانم فاطمه رجبی

آن چه در زیر می‌آید خاطره برخورد آیت‌الله هاشمی از یکی از مخالفانش است.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد مهاجری، روزنامه‌نگار، در خبرآنلاین نوشت: «در مصاحبه‌ای که در نیمه دهه ۸۰ با مرحوم آیت‌الله هاشمی داشتم، سخن به مخالفان ایشان رسید. آن چه در زیر می‌آید خاطره برخورد او از یکی از مخالفانش است که پیشتر، در یکی از نشریات به چاپ رسید. در دومین سالگرد مرحوم آقای هاشمی شاید بازگویی این خاطره خالی از لطف نباشد.

خانم فاطمه رجبی، همسر آقای غلامحسین الهام (عضو کابینه احمدی‌نژاد) در دوره‌ای با ادبیاتی تند علیه افراد مختلف از جمله مرحوم هاشمی سخنرانی و مصاحبه می‌کرد. او بعد از چند سال حرف‌های جنجالی، به سکوت روی آورد و الان ۱۰-۱۲سال است که حرف و عکسش بر رسانه‌ها نقش نمی‌بندد.

آقای هاشمی در پاسخ یکی از پرسش‌های مصاحبه درباره مخالفانش به خانم رجبی هم اشاره و با لبخند، موضوعی را مطرح کرد.

او گفت: «روزهای دوشنبه معمولا با رهبر انقلاب دیدار داشتم. یکی از دوشنبه‌ها که برای رفتن به دیدار ایشان آماده می‌شدم، حاج خانم (همسر ایشان، خانم عفت مرعشی) اصرار کرد من هم همراهت می‌آیم. هر چه سعی کردم او را منصرف کنم موفق نشدم. می‌گفت می‌خواهد خدمت آقا بگوید که اگر حرف‌هایی که خانم رجبی علیه من می‌گوید، راست است پس چرا در پست رئیس مجمع تشخیص مصلحت مانده‌ام و اگر دروغ است چرا جلوی این حرف‌های کذب گرفته نمی‌شود؟»

آقای هاشمی گفت: «من به حاج خانم گفتم نیازی به آمدن او نیست و خودم موضوع را مطرح می‌کنم اما نپذیرفت. از آنجا که نمی‌خواستم این موضوع در حضور مقام معظم رهبری مطرح شود، تصمیم گرفتم اصل قرار با ایشان را لغو کنم.»

آقای هاشمی ادامه داد: «وقتی حاج خانم مطلع شد که قرار را لغو کردم تصمیم گرفت خودش به دیدار آقا برود و رفت و خدمت ایشان رسید. ظاهرا مسئله را با ادبیات خودش خدمت ایشان مطرح کرده بود و گلایه‌هاش را گفته بود. آقا هم با شنیدن سخنان او خندیده بودند و فرموده بودند موضوع را بررسی می‌کنند.»

نمی‌دانم سکوت بعدی خانم رجبی نتیجه این بررسی بود یا نه اما برایم جالب بود که حرف‌های او اصلا برای هاشمی اهمیت نداشت.»

مطالب داخل گیومه، نقل به مضمون است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین