کد خبر: ۵۶۸۶۲۳
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۷

پپ گواردیولا: آرزو داشتم در جایگاه فعلی لیورپول بودیم/ در تابستان زمان برای استراحت زیاد است

پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل ولورهمپتون در هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ادعا کرد در حسرت جایگاه فعلی لیورپول، صدرنشین رده‌بندی این رقابت‌هاست.
آفتاب‌‌نیوز : سرمربی منچسترسیتی اظهار داشت:  آگوئرو پس از بازی با لیورپول بیمار شد، اما الان حالش خوب است و بهتر هم خواهد شد.کمپانی نیز در حال ریکاوری است. حال بقیه بازیکنان هم خوب به نظر می‌رسد.

«حقیقتاً ترجیح می‌دادم و آرزو داشتم در جایگاه فعلی لیورپول بودیم.»، وی با بیان این جمله یادآور شد: زمانی برای استراحت  نداریم. برنامه بازی‌ها را دیدم و بازی با اورتون هم در هفته بعد پیش روی ماست. بعد از شکست‌مان مقابل ویگان در جام حذفی، وضعیت به شکل فعلی بود. خوشبختانه این فشردگی به معنای حضور ما در همه جام‌هاست. در تابستان زمان برای استراحت زیاد است.

گواردیولا در ادامه درباره نقل‌وانتقالات زمستانی افزود: باشگاه‌های بزرگ فقط برای شش ماه بازیکن نمی‌خرند. اگر مصدومی ندارید و از شرایط راضی هستید، نیازی به خرید جدید در زمستان ندارید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی همچنین با تمجید از حریف تیمش در هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس گفت: ولوز تیمی فیزیکی و قوی است که روی توپ‌های هوایی خطرناک نشان می‌دهد. آنها همچنین در ضدحملات خطرناک هستند. رقیب ما در لحظات پایانی، بازیکنان تازه نفسی به میدان می‌آورد، فضا را می‌بندد و کنترل زمین را در اختیار می‌گیرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین