کد خبر: ۵۶۸۷۶۸
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴

حریق در کارگاه‌های CNC و رویه کوبی ملایر

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر از بروز حریق در کارگاه های CNC ‌و رویه کوبی مبل خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
‌وحید جوادی در گفت و گو با ایسنا،‌ گفت: پس تماس تلفنی شهروندان با 125 سریعا یک دستگاه خودروی سنگین با تجهیزات کامل همراه آتش نشانان به سمت محل اعلام شده حرکت کردند و به محض رسیدن با رعایت اصول ایمنی ابتدا اقدام به قطع برق کارگاه کرده و ‌سپس با استفاده از تجهیزات آتش سوزی را مهار کردند.

وی اظهارکرد: اعزام سریع و رسیدن نیروهای آتش نشان به محل اعلام شده مانع از گسترش آتش و رسیدن حریق به کارگاه مقابل شد و نیروها پس از سردسازی منطقه حریق و حصول اطمینان از عدم وجود آتش در محل با تهیه و تنظیم صورتجلسه به ایستگاه مربوطه بازگشتند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر به بروز حریق دیگری در یکی از تولیدی های رویه کوبی مبل در ملایر اشاره کرد و گفت: طی تماس تلفنی یکی از شهروندان آتش سوزی در یکی از تولیدی های رویه کوبی مبل واقع در میدان تعاون گزارش شد که درپی آن یک دستگاه خودروی سنگین با تجهیزات کامل همراه آتش‌نشانان به محل اعزام شد.

جوادی با بیان اینکه آتش نشانان به محض رسیدن با رعایت اصول ایمنی اقدام به اطفای حریق فوق کردند، افزود: رسیدن به موقع نیروهای سازمان به محل حریق باعث عدم نفوذ و گسترش حریق شد و در این حادثه به کسی صدمه نرسید، فقط مقدار جزیی از وسایل کارگاه فوق مورد حریق قرار گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین