کد خبر: ۵۶۸۸۲۰
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۶

مدارس کدام شهرها سه‌شنبه تعطیل هستند؟

سازمان های آموزش و پرورش برخی از استانها اعلام کرده اند مدارس تعدادی از شهرستانها به دلیل بارش برف و سرما تعطیل شده اند.
آفتاب‌‌نیوز :
برخی از مناطق کشور که به دلیل بارش سنگین برف و سرما اقدام به تعطیلی مدارس کرده اند. مدارس در استانهای لرستان، اردبیل و آذربایجان شرقی یا تعطیل شده اند یا با تاخیر آغاز کار می کنند.

در این راستا اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان اعلام کرد با توجه به بارش برف و برودت هوا، مدارس برخی مناطق لرستان فردا سه شنبه ۲۵ دی‌ماه تعطیل و یا فعالیت آن‌ها با تاخیر آغاز خواهد شد.

در اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش لرستان آمده است:

بنا به نظر فرمانداران و روسای آموزش و پرورش شهرستان های خرم آباد و الیگودرز مدارس مناطق زیر فردا سه شنبه ۲۵ دی ماه تعطیل و یا فعالیت آن ها با تاخیر آغاز خواهد شد.

بخش بربرود غربی الیگودرز: تعطیلی تمام مدارس نوبت صبح و عصر

دهستان ماهرو: تعطیلی تمام مدارس نوبت صبح و عصر

دهستان زز: شروع فعالیت تمام مدارس با یک ساعت تاخیر

گفتنی است در بخش پاپی شهرستان خرم آباد نیز همه مدارس دهستان های گریت، کشور و بیشه تعطیل هستند.

همچنین آموزش و پرورش آذربایجان شرقی به دنبال بارش برف و همچنین برودت هوا مدارس برخی از شهرستان‌های استان را برای نوبت صبح فردا سه شنبه 25 دی تعطیل اعلام کرد.

بر اساس اطلاعیه روابط عمومی اداره کل آموزش و پروش استان، روز سه شنبه( 25 دی ماه) در منطقه چاراویماق ، کاغذکنان و کندوان میانه تمامی مدارس دوره‌های تحصیلی روستایی و شهری در نوبت صبح تعطیل خواهد بود.

در سراب و هشترود مدارس روستایی و شهری در نوبت صبح با یک ساعت تاخیر شروع می شود.

در زمان حاضر بارش برف در استان متوقف شده ولی شرایط یخبندان در جنوب استان حاکم است و دمای هوا در سراب به 9 درجه سانتی گراد زیر صفر رسیده است.

همچنین استان اردبیل نیز برخی از مدارس را تعطیل اعلام کرد. براساس اطلاعیه آموزش و پرورش فردا سه شنبه ۲۵ دی ماه به‌دلیل بارش برف و برودت هوا مدارس شهری و روستایی منطقه شاهرود در تمام مقاطع تحصیلی تعطیل خواهد بود.

در این اطلاعیه مشکل تردد در مناطق روستاها و حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان علت تعطیلی ناشی از بارش سنگین برف اعلام شده است.

همچنن در خلخال مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی منطقه شهری در نوبت صبح و متوسطه اول روستایی تعطیل است.

منبع: خبرآنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین