کد خبر: ۵۶۹۰۴۵
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴

عذرخواهی سردبیر روزنامه پیروزی از استقلالی‌ها+عکس

سردبیر روزنامه پیروزی بابت طرح جلد این روزنامه در روز دوشنبه از وینفرد شفر و استقلالی‌ها عذرخواهی کرد.
آفتاب‌‌نیوز : امیرحسین ناصری سردبیر روزنامه پیروزی به خاطر طرح جلد این روزنامه در روز دوشنبه از وینفرد شفر و استقلالی‌ها عذرخواهی کرد.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ وی در صفحه شخصی اش نوشت: صفحه اول دوشنبه ۲۴ دی ماه ما در روزنامه پیروزی جنجالی شد. البته انتظار داشتم که گزارش ما جنجالی باشد که خب نشد. به جای آن تصویر گزارش جو روانی برای ما ایجاد کرد. اما در مورد این صفحه:

اول: امروز یعنی سه شنبه هم در روزنامه توضیح و پوزش منتشر کردیم که نگاه ما یک کری هواداری بود. ما با مربی خودمان هم تصویرسازی کرده بودیم. جلد برانکو با سبیل های مختلف پیش از دیدار فینال لیگ قهرمانان یادتان هست؟ کسی هم نرفت سراغ اینکه مثلا سبیل جان بولتون را گذاشته بودیم یا یک فرد دیگر را. با این حال تاکید کردیم که اگر موجبات کدورت را پدید آورده‌ایم عذر می‌خواهیم.

دوم: اگر کری می.خوانیم باید تحمل کری هم داشته باشیم. به دوستانم در روزنامه تاکید کردم کامنت پست روزنامه دوشنبه را نبندند تا دوستان استقلالی هم نظراتشان را منتشر کنند. در همین پیج خودم هم کامنتی را حذف نکردم.

سوم: جالب اینجا بود که دوستانمان در روزنامه استقلال جوان و سایر دوستان استقلالی نویس‌مان تماس گرفتند و در کنارمان بودند زیرا هر دو می‌دانیم که کری می‌خوانیم اما ربطی به دوستی‌هایمان ندارد. از آنان تشکر ویژه دارم.

عذرخواهی سردبیر روزنامه پیروزی از استقلالی‌ها+عکس

منبع: فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین