کد خبر: ۵۶۹۲۹۳
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳

هشدار پلیس به رانندگان درخصوص بارش برف و باران

رئیس پلیس‌راه استان قزوین از بارش برف و باران طی امروز و فردا و لزوم توجه به هشدارهای پلیس خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ نصرالله بیگلری اظهارکرد: بر اساس اعلام اداره هواشناسی استان امروز در بعضی ساعات بارش باران و برف و از بعدازظهر وزش باد شدید، کاهش دما و بارش برف و کولاک پیش‌بینی شده است.

وی افزود: از فردا نیز تا ظهر در بعضی ساعات برف و باران شده پیش بینی و رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان را دارند به همراه خود تجهیزات زمستانی داشته باشند.

رئیس پلیس‌راه با تأکید بر اینکه همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است عنوان کرد: برای تردد در محورهای مواصلاتی ضمن داشتن آذوقه و پتو از سالم بودن تیغه برف پاک کن و داشتن شیشه شوی اطمینان حاصل و توصیه مأموران پلیس راه در محورها را جدی بگیرند.

بیگلری خاطرنشان کرد: مأموران پلیس راه با رانندگانی که تجهیزات زمستانی همراه نداشته و یا خودروی آن‌ها دارای نقص فنی باشد برخورد قاطع و قانونی و از تردد آنان جلوگیری خواهد کرد.

رئیس پلیس‌راه استان در پایان یادآور شد: با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها به کلیه رانندگان توصیه می‌شود از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت لزوم مسافرت با حوصله و آرامش بیشتری در محورهای مواصلاتی رانندگی و ضمن رعایت فاصله طولی و مقررات راهنمایی و رانندگی از ارتکاب هرگونه تخلفات حادثه‌ساز پرهیز کنند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین