کد خبر: ۵۶۹۴۰۷
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷

ریزش کوه آزادراه پل زال را مسدود کرد/تصادف زنجیره‌ای و مصدوم شدن ۴ نفر

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پلدختر گفت: آزادراه پل زال خرم آباد به دلیل ریزش کوه مسدود شد.
آفتاب‌‌نیوز : روح الله شریف زاده شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: هر 2 لاین این جاده در کیلومتر 38 آزادراه پل زال جهت جلوگیری از بروز ریزش کوه آزادراه پل زال را مسدود کرد/تصادف زنجیره‌ای و مصدوم شدن ۴ نفرحوادث بعدی تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

وی افزود: وسایل نقلیه سبک که قصد حرکت در این جاده را دارند می توانند از جاده خرم آباد- پلدختر- اندیمشک و یا بالعکس تردد کنند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پلدختر گفت: وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین شامل کامیون، کامیونت، اتوبوس و تریلی می‌تواند از محور جایگزین خرم آباد، کوهدشت، پلدختر اندیمشک و یا بالعکس تردد کنند.

تصادف زنجیره‌ای در آزاد راه پل‌زال/ ریزش کوه ۴ مصدوم در پی داشت

همچنین مدیرکل مدیریت بحران لرستان، از وقوع تصادف زنجیره‌ای در آزاد راه پل‌زال خبر داد و گفت: همچنین ریزش کوه در این محور چهار مصدوم در پی داشته است.

غلامرضا آقامیرزایی در گفت و گو با مهر با اشاره به اینکه آزاد راه خرم آباد - پل زال بر اثر ریزش کوه مسدود شده است، اظهار داشت: این ریزش کوه در مسیر تونل های آزاد راه رخ داده که منجر به بسته شدن یک لاین این آزاد راه شده است.

وی با بیان اینکه با تلاش نیروهای راهداری یک لاین آزاد راه خرم آباد- پل زال از ریزش ها پاکسازی شده اما همچنان لاین دیگر آزاد راه مسدود است، تصریح کرد: ریزش کوه در این محور چهار مصدوم برجای گذاشته است.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان، همچنین از وقوع تصادف زنجیره ای در کیلومتر ۲۰ آزاد راه خرم آباد - پل زال خبر داد و گفت: در حال حاضر نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شده اند و جزئیات جدیدی از حادثه مذکور به اطلاع مردم خواهد رسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین