کد خبر: ۵۶۹۷۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵

فرمانده قرارگاه عمار: اقتصاد ایران و دنیا در حال فروپاشی است

فرمانده فرهنگی قرارگاه عمار تبعیت از ولایت فقیه رمز پیروزی انقلاب طی چهل سال گذشته است گفت: مدیریت و توسعه اقتصادی کشور به مشارکت همه اقشار جامعه اعم از مردم و مسئولان نیاز دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب در همایش طلایه داران فاطمی که با حضور ائمه جماعات و مبلغین در مسجد حظیره یزد برگزار شد، اظهار کرد: ملت ایران در طول این چهل سال پیروزی انقلاب اسلامی آنقدر توانمند شده و به جهانیان ثابت کرده که می‌تواند این انقلاب را به سرانجام برساند.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف،‌ افزود: وحدت ملت در تبعیت از ولایت فقیه رمز پیروزی انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته است.

فرمانده فرهنگی قرارگاه عمار با بیان این که دشمان دین و نظام اسلامی از ابتدا تاکنون به دنبال سرنگون کردن ایران اسلامی هستند،‌ گفت: بصیرت ملت ایران همچون سدی مستحکم همیشه توطئه‌های نفوذ استکبار را نقش برآب کرده است.

طائب با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی مختلف تصریح کرد: مدیریت و توسعه اقتصادی امروز به مشارکت همه اقشار جامعه اعم از مردم و مسئولان نیاز دارد.

این مسئول با بیان این که فقط ایران اسلامی نیست که با مشکلات اقتصادی روبه‌رو شده است، اظهار کرد: همه باید بدانند که اقتصاد دنیا در حال فروپاشی است و این مسئله فقط مختص ایران اسلامی نیست.

وی در پایان با بیان این که منویات مقام معظم رهبری تمام توطئه‌های دشمنان در مباحث اقتصادی را از بین برد گفت: هرگاه رهبری به مباحث کشور ورود می‌کنند دشمن بی‌چون و چرا شکست می‌خورد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
0
0
اقتصادامارات وقطر هم درحال فروپاشیه؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین