کد خبر: ۵۶۹۷۵۲
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴

اخراج کارکنان اولین هتل رباتیک جهان+عکس

"به دلیل شکایت‌های متعدد کارمندان و مشتریان، این هتل فقط نیمی از ۲۴۳ ربات خود را در حالت فعال نگه داشته است چرا که ربات‌ها به جای آنکه از حجم کار کارکنان انسانی بکاهند هرج و مرج ایجاد می‌کردند."
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس علم و فناوری- هتل ژاپنی که از کارمندان رباتیک استفاده می کرد مجبور شده نیمی از آنها را اخراج کند؛ زیرا به جای کمک کار بیشتری ایجاد می‌کردند.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ روزنامه بریتانیایی "دیلی میل" در این‌باره می‌نویسد: " چندی پیش هتلی در ژاپن ربات‌های متعددی را به کار گرفت. این ربات‌ها در قسمت رزروشن و خدمات اتاق فعالیت می‌کردند. اما این هتل مجبور شده نیمی از کارمندان  رباتیک خود را اخراج کند. هتل رباتیک Henn na در ناگازاکی در ۲۰۱۵ میلادی افتتاح شد و سال بعد به عنوان نخستین هتل با کارمندان رباتیک دنیا در گینس ثبت شد".

این روزنامه می‌نویسد: "به دلیل شکایت‌های متعدد کارمندان و مشتریان، این هتل فقط نیمی از ۲۴۳ ربات خود را در حالت فعال نگه داشته است چرا که ربات‌ها به جای آنکه از حجم کار کارکنان انسانی بکاهند هرج و مرج ایجاد می‌کردند. "تاکیوشی او" مدیر هتل در این‌باره می‌گوید: "این  ربات‌ها  محدودیت‌هایی دارند. وضعیتی وجود دارد که نیازی به ربات نیست و گاهی اوقات ربات‌ها فقط مشتریان و کارکنان را عصبانی می‌کنند".

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین