کد خبر: ۵۶۹۸۰۸
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۰

توضیح در مورد خبر دستگیری واردکنندگان مواد مخدر به زندان

رییس کل دادگستری یزد درباره خبر منتشر شده در خصوص دستگیری افرادی که اقدام به ورود مواد مخدر به زندان می‌کردند، توضیحاتی ارائه کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
«محمدرضا حبیبی» در حاشیه بازدید سرزده از حوزه قضایی شهرستان ابرکوه که با هدف نظارت بر عملکرد و نظم اداری و سازمانی این حوزه قضایی انجام شد، در توضیح خبر منتشر شده در خصوص دستگیری افرادی که اقدام به ورود مواد مخدر به زندان می‌کردند، اظهار کرد: پرونده این اتفاق مربوط به بیش از یکسال قبل است و تحقیقات این پرونده این مقدار زمان برده است، اما در انتشار خبر، رسانه‏‌های معاند با تحریف خبر سعی کردند به مخاطبین این گونه القا کنند که کارکنان زندان در این اقدام نقش داشته‌اند.

وی افزود: این در حالی است که هم در متن خبر و هم در اوراق محتویات پرونده، حاکی است که افرادی خارج از زندان با همدستی بعضی از خانواده‌های متهمین بازداشتی در زندان اقدام به این عمل مجرمانه می ‎ کرده‏اند و هیچ یک از کارکنان زندان در این اقدام دخیل نبوده ‎ اند.

این مقام قضایی تصریح کرد: تشکیل پرونده و پیگیری اولیه آن نیز با اعلام مسئولان زندان بوده که بیانگر نظارت دقیق و صحت عمل مدیران زندان است.

وی خاطرنشان کرد: در متن خبر اصلی منتشر شده قبل نیز بر همکاری و تلاش سازنده مجموعه زندان تأکید شده است که متأسفانه انتشار ناقص آن از سوی برخی از رسانه ‎ ها، حاشیه‏هایی را به دنبال  داشته است.

رییس کل دادگستری استان در مورد بازدید سرزده از حوزه قضایی ابرکوه نیز گفت: بررسی مشکلات حوزه قضایی، ارتباط رو در رو با مردم و کارکنان دادگستری و دقت بر عملکرد کاری و حرفه ای مجموعه قضایی شهرستان ابرکوه از اهداف این سفر بود.

حبیبی ضمن گفت ‎ وگو با کارکنان بر رعایت نظم و انضباط و دقت و سرعت در رسیدگی ‎ ها تأکید کرد و افزود: در خصوص رفع برخی مشکلات از جمله کمبود فضای اداری، جابجایی دادسرا و انتقال آن به ساختمان قدیم پس از آماده ‎ سازی، تصمیماتی اتخاذ شد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین