کد خبر: ۵۶۹۹۰۲
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸

تجمع داوطلبان علوم پزشکی دانشگاه آزاد مقابل مجلس+عکس

بیش از یکصد و پنجاه نفر از داوطلبان علوم پزشکی دانشگاه آزاد صبح امروز (یکشنبه) با کمتر از یک ماه فاصله از آخرین تجمع، امروز در اعتراض به بلاتکلیفی تحصیلی خود مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع برپا کردند.
آفتاب‌‌نیوز : در حالی که مسئولان دانشگاه آزاد بارها از حل مشکل تحصیلی داوطلبان علوم پزشکی این دانشگاه سخن گفته‎اند، اما داوطلبان این دانشگاه در 4 ماه گذشته به طور مکرر مقابل ساختمان سازمان مرکزی، نهاد ریاست جمهوری و شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس شورای اسلامی تجمعات اعتراضی برپا کرده اند.

دانشگاه آزاد اسلامی در23 مهرماه سال جاری ثبت نام 4 هزار و 269 نفر از داوطلبان ذخیره را پس از اخذ شهریه لغو کرد که این امر اعتراض برخی داوطلبان و خانواده های آنها را در پی داشت.

تجمع داوطلبان علوم پزشکی دانشگاه آزاد مقابل مجلس+عکس

این داوطلبان معترض در چند روز اخیر در شبکه های مجازی با انتشار متنی با عنوان «مسافران اتوبوس یازدهم مهر را از مرگ نجات دهید!» از تجمعی دوباره مقابل مجلس شورای اسلامی خبر دادند.

یکی از این داوطلبان که خواست نامش در خبر فاش نشود، گفت: رئیس دانشگاه آزاد بیش از 4 ماه است که با وعده و وعیدهای دروغین ما را سرگردان کرده است.

وی افزود: دانشگاه آزاد شهریه های بیش از 10 میلیون تومانی از 4 هزار نفر دریافت کرده اما با صراحت از قبول نکردن این دانشجویان خبر داده است.

یکی دیگر از این دانشجویان نیز گفت: برای رسیدگی وضعیت تحصیلی خود دست به دامان مسئولان دانشگاه آزاد و نمایندگان مجلس شده ایم.

وی افزود: دانشگاه آزاد با اخذ شهریه و دادن کارت دانشجویی حقی را برای ما ایجاد کرده است بنابراین تا رسیدن به حق طبیعی خود از اعتراض دست نمی کشیم.

یکی دیگر از این دانشجویان که پلاکاردی با عنوان «مسافران اتوبوس یازدهم مهر را از مرگ نجات دهید!» را در دست داشت، گفت: مسئولان دانشگاه آزاد می خواهند صندلی های خالی خود را به ما پر کنند.

وی افزود: شهریه چند میلیونی پرداخت کرده ایم که در رشته مورد علاقه خود تحصیل کنیم، رئیس دانشگاه آزاد نمی تواند با سرنوشت ما بازی کند.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین