کد خبر: ۵۷۰۱۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸

انتقاد شدید روحانی از پیامک‌های تبلیغاتی: مردم را آزار ندهیم، روی اعصاب مردم را نرویم| دستور صریح به وزیر ارتباطات+فیلم

روحانی گفت: وزارت ارتباطات جلو تبلیغات را بگیرد و هرکسی که خودش خواهان پیامک تبلیغاتی بود، شماره‌اش را اعلام کند تا برایش ارسال شود.
آفتاب‌‌نیوز :
رئیس جمهور گفت: وقتی گردش آزاد اطلاعات رواج یابد و نظارت بر آن تقویت شود، دیگر شاهد آن نخواهیم بود که هر کسی یا گروهی به طور ناشناس و بدون شناسنامه بتواند از این عرصه برای بی‌اخلاقی‌های خود سوء استفاده کند و یا از سوی دیگر شاهد آن نخواهیم بود که عده‌ای به طور فله‌ای  با یک سیم‌کارت پیامک‌های تبلیغاتی انبوه بفرستند و وقت و عمر مردم را تلف کنند؛ اینگونه اتلاف وقت و عمر مردم و آزار و اذیت‌های بی‌حساب شرعاً حرام است و راه مقابله با آن ایجاد فضای آزاد و البته قانونمند نشر اطلاعات و نظارت قانونی و دقیق بر آن است.(جزئیات بیشتر)


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
0
0
ببخشید به وزیر ارتباطات تاکید کنید جیب مردم نزند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
0
1
بدتر از همه اینها که به شدت مردم را ناراحت و شاکی کرده این است که گاهی این تبلیغ کنندگان با گوشی همراه ارتباط تلفنی برقرار میکنند!! در عینی که به همه اطلاعات خصوصی آن فرد دسترسی دارند !!!!!!!!!!!!!
این خیانت ها و نادرستی ها از کجا نشأت میگیرد؟؟؟؟؟؟؟؟ مگر نباید مخابرات و یا هر نهاد و ارگان دیگر در کشور که به اطلاعات خصوصی مردم دسترسی دارد امین مردم باشد و آن را در اختیار دیگران قرار ندهد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!!!!!!!!
لطفاً شدیدا پیگیری فرمائید که اصلاً قابل چشمپوشی نیست !!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین