کد خبر: ۵۷۰۱۵۳
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳

معرفی جاهای دیدنی پوکت+عکس

تایلند یکی از دیدنی‌ترین کشورهای آسیاست که نه تنها شهرهای بزرگ و پیشرفته‌ای دارد بلکه طبیعتش در جهان بی‌نظیر است. جزیره پوکت در جنوب غربی تایلند هم یکی از مقاصد گردشگری این کشور است.
آفتاب‌‌نیوز :

تعطیلات در هر ایامی از سال که باشد، فرصت مناسب برای کسانی است که قصد رفتن به سفرهای خارجی را دارند. اگر قصد سفر به خارج از کشور را دارید بهتر است از الان به فکر رزرو بلیط و تور باشید. کشور تایلند یکی از کشورهایی است که به دلیل آب و هوای معتدل و مناسب و قیمت نسبتا خوب بلیطش، همیشه ایرانیان زیادی را به خود جذب کرده است. تایلند یکی از دیدنی‌ترین کشورهای آسیاست که نه تنها شهرهای بزرگ و پیشرفته‌ای دارد بلکه طبیعتش در جهان بی‌نظیر است. جزیره پوکت در جنوب غربی تایلند هم یکی از مقاصد گردشگری این کشور است. دوست دارید روی سواحل شنی آفتاب بگیرید؟ طرفدار غواصی هستید؟ جنگل‌گردی را دوست دارید یا از تماشای حیوانات لذت می‌برید؟ در پوکت همه این‌ها کنار هم جمع شده‌اند. پس اگر قصد رفتن به یک سفر تفریحی دارید همین الان تور پوکت خودتان را رزرو کنید.

مزایای خرید تور پوکت

معرفی جاهای دیدنی پوکت

شاید گاهی وسوسه شوید که کارهای سفر را خودتان انجام دهید. اما بی‌شک استفاده از خدمات تور پوکت به‌صرفه‌تر و راحت‌تر است. با خرید تور، کارهایی نظیر خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل، بیمه مسافرتی و... بر عهده تور است. ضمنا تورها با تخفیف‌هایی که دارند سفرتان را کم‌هزینه‌تر می‌کنند.

شما با خرید تور پوکت علی بابا این امکان را دارید که در میان تورها مختلف، با شرایط متفاوت و البته قیمت‌های متنوع، انتخاب‌های فراوانی پیش روی شما قرار می‌دهد.

بنابراین با خرید اینترنتی تور پوکت علی بابا سفری راحت، شیرین و مقرون‌به‌صرفه در انتظار شماست. فراموش نکنید که بهترین فصل بازدید از پوکت، اوایل آبان تا بهار سال بعد است.

معرفی جاهای دیدنی پوکت+عکس

پوکت دقیقا کجاست؟

جزیره سرسبز و معتدل پوکت (بزرگ‌ترین جزیره تایلند) در جنوب غربی کشور قرار دارد و با وجود یک فرودگاه بین‌المللی، مسافران می‌توانند بدون توقف در بانکوک مستقیما به آن برسند. احتمالا اولین چیزی که در این جزیره توجه شما را جلب می‌کند، همنشینی شگفت‌انگیز کوه و دریاست. کوهستان‌ها از شمال تا جنوب این جزیره که به "مروارید دریای آندامان" معروف است، مجاور دریا کشیده شده‌اند. پوکت منابع آبی و کشاورزی بسیار غنی دارد و یکی از اولین شهرهای توریستی تایلند محسوب می‌شود. هوای پوکت در بیشتر وقت‌های سال به خاطر وزش بادهای موسمی گرم و مرطوب است اما در پاییز خنک‌تر از همیشه خواهد بود، پس اگر قصد خرید تور پوکت دارید همین الان اقدام کنید!

غواصی و تفریح‌های آبی

معرفی جاهای دیدنی پوکت+عکس

هر جا که آب هست، تفریح‌های آبی آماده پذیرایی از گردشگران هستند. در پوکت هم سایت‌های غواصی زیادی وجود دارند که می‌توانید با رفتن به آن‌ها و کمی آموزش، غواصی در سواحل مرجانی را تجربه کنید و دنیای زیر آب را از نزدیک ببینید. سواحل کاتا، فیفی و پوکت بهترین سایت‌های غواصی را در تایلند دارند. سایت‌هایی پیشرفته که آخرین ابزارهای غواصی دیجیتال را به شما ارائه می‎دهند و با آموزش دقیق و حرفه‌ای امکان غواصی در عمق سی متری آب را برای شما فراهم می‌‎کنند. از اوایل ماه آبان تا فروردین، سطح دریا در پوکت آرام و بی‌خطر است و این یعنی بهترین زمان برای موج‌سواری، قایق‌سواری و غواصی در تور پوکت!

غارهای آبی پوکت، جذاب و مرموز

معرفی جاهای دیدنی پوکت+عکس

تایلند سرزمین غارهای شگفت‌انگیز است اما در این سرزمین، پوکت قطعا جاذبه‌های منحصر به فردی دارد. در رودخانه‌های پوکت غارهایی وجود دارند که شبیه به قصه‌های علمی تخیلی هستند. منطقه پانگ نگا، غارهای طبیعی مرتفع و پر از آبی دارد که قایقرانی در آن‌ها از بهترین تفریحات در طول سفر با تور پوکت محسوب می‌شود.

غارها و تالاب‌های این جزیره با ارتفاع مناسب، شبیه به مکان‌‍هایی امن و محافظت شده برای تفریح و اکتشاف هستند، مکان‌هایی که دریچه‌هایشان به زیباترین مناظر طبیعی آسیا باز می‌شوند.

مراکز تفریحی را فراموش نکنید

معرفی جاهای دیدنی پوکت+عکس

چه کسی گفته وقتی به یک جزیره با طبیعت فوق‌العاده می‌رویم فقط باید طبیعت را ببینیم؟ در نوار ساحلی جزیره پوکت، رستوران‌ها و کافه‌های زیادی وجود دارند که میتوانید در آن‌ها استراحت کنید. علاوه بر این، پوکت چند پارک تفریحی هم دارد. مثلا پارک فانتا سی، دهکده کوچکی دارد که با معماری سنتی تایلندی ساخته شده و با ورود به آن می‌توانید نمایش فیل‌ها را ببینید (و حتی فیل‌سواری کنید)، از فروشگاه‌های هدیه و سوغاتی خرید کنید و در بوفه‌ها غذاهای تایلندی و آسیایی بخورید. همچنین اگر به صورت شخصی و بدون تور به پوکت سفر می‌کنید می‌توانید از اقامتگاه‌ها یا ریزورت‌های ساحلی هم غافل نشوید.

با حیوانات وحشی بازی کنید

معرفی جاهای دیدنی پوکت+عکس

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که عاشق حیوانات‌اند و در باغ وحش‌ها یا پیش حیوانات خانگی سر از پا نمی‌شناسند در پوکت باید به تایگر کینگ دام یا قلمرو ببرها بروید. در این مرکز بزرگ نگهداری از حیوانات که یک جورهایی پارک جنگلی هم محسوب می‌شود، افراد متخصص و دوستداران حیوانات به شما در مورد معاشرت با حیوانات این مرکز (که کاملا دوستانه و اهلی رفتار می‌کنند) آموزش می‌دهند و بعد شما با گربه‌سانان و ببرها ارتباط می‌گیرید و بازی می‌کنید!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین