کد خبر: ۵۷۱۴۸۸
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴
"در صورت تدارم شرارت‌ها اسرائیلی‌ها، گورستانی برای دفت جنازه‌های خود نخواهند داشت"

جانشین فرمانده سپاه: راهبرد ما محو اسرائیل از جهان است| اگر اسرائیل جنگی را شروع کند، محو او را در پی خواهد داشت و سرزمین‌های اشغالی باز پس گرفته می‌شود

جانشین فرمانده سپاه گفت: ما اعلام می‌کنیم که اگر اسرائیل کاری انجام دهد که جنگ جدیدی شروع شود، مسلما این جنگ، همان جنگی است که محو او را در پی خواهد داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: اعلام می‌کنیم که اسرائیل اگر کاری انجام دهد که جنگ جدیدی انجام شود، مسلما این جنگ همان جنگی است که محو آنها را در پی خواهد داشت و سرزمین های اشغالی باز پس گرفته خواهد شد.

به گزارش آفتاب‏‎نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در حاشیه نخستین همایش ملی معماری دفاعی و امنیتی نظام اسلامی و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی پیرامون مورد هدف قرار گرفتن مواضع مقاومت در سوریه از سوی رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: راهبرد ما محو اسرائیل از جغرافیای سیاسی جهان است و به نظر می رسد با شرارت هایی که اسرائیل دارد انجام می دهد خودش را به این واقعیت نزدیک می کند.

سردار سلامی: اگر اسرائیل جنگی را شروع کند، محو او را در پی خواهد داشت

وی افزود: اعلام میکنیم که اسرائیل اگر کاری انجام دهد که جنگ جدیدی انجام شود، مسلما این جنگ همان جنگی است که محو آنها را در پی خواهد داشت و سرزمین های اشغالی باز پس گرفته خواهد شد.

سردار سلامی تاکید کرد: در صورت تدارم شرارت ها حتی اسرائیلی ها در فلسطین گورستانی برای دفت جنازه های خود نخواهند داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین