کد خبر: ۵۷۱۵۹۱
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰

دژاگه: باخته‌ایم و این درد دارد!

کاپیتان تیم ملی می‌گوید هنوز به خداحافظی فکر نمی‌کند.
آفتاب‌‌نیوز :
اشکان دژاگه بعد از شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل ژاپن اظهار کرد: ژاپن تیم خوبی بود و همه ما این را می‌دانستیم اما ما هم تا زمانی که اولین گل را نخورده بودیم خوب بازی می‌کردیم. همچنین بعد از دریافت گل نخست جلو می‌رفتیم و حمله می‌کردیم. موقعیت‌های خوبی در نیمه نخست داشتیم و اگر توپ سردار گل می‌شد روند بازی کاملاً عوض می‌شد. متأسفانه فوتبال این طور است و هر چقدر به بازی فکر می‌کنیم، درد داریم.

او افزود: از همه هواداران، بازیکنان و مربیان تشکر می‌کنم. ما سعی کردیم با هم و در کنار هم تلاش کنیم. ما با هم پیروز می‌شویم و با هم شکست می‌خوریم.

کاپیتان تیم ملی درباره وضعیت ملی‌پوشان بعد از اتمام بازی در رختکن توضیح داد: تمام بازیکنان ناراحتند و وضعیت برایمان بسیار سخت است. هر چه به بازی فکر می‌کنیم باورمان نمی‌شود. فکر نمی‌کردم داور بعد از VAR، پنالتی را تأیید کند. مدافع برای تکل رفته بود و این طور نبود که دستش را باز کند. او باید چه کار می‌کرد و دستش را کجا قرار می‌داد؟ ما متأسفانه باخته‌ایم و این درد دارد.

دژاگه در پاسخ به این پرسش که آیا همچنان با تیم ملی ادامه می‌دهد یا نه، عنوان کرد: هنوز تصمیم خاصی نگرفته‌ام. هنوز ۳۲ سالم هست و برای بازی کردن جا دارم. البته الان زمان مناسبی برای این صحبت‌ها نیست.

به گزارش ایسنا، او درباره پایان همکاری کی‌روش با فوتبال ایران نیز خاطرنشان کرد: همیشه گفته‌ام که آقای کی‌روش زحمت زیادی برای تیم ملی کشیده و هر کسی که فوتبال را می‌شناسد و آن را می‌فهمد، می‌داند که او چقدر به فوتبال ایران کمک کرده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین